Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oudere Audi's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
    Een RS2 is imho evenveel understated dan een S2 hoor.

Kenners zien het verschil, niet kenners zien een audi 80 break

Met alle respect, maar een niet kenner zal een RS2 bestempelen als een tjoeningkar, en een S2 absoluut niet, door de voorbumper.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten

Met alle respect, maar een niet kenner zal een RS2 bestempelen als een tjoeningkar, en een S2 absoluut niet, door de voorbumper.
      Ja, een audi 80 tjoeningketel. Maar het blijft een audi 80

Comment

Ja, een audi 80 tjoeningketel. Maar het blijft een audi 80
        Feit.

Comment

• Hoewel ik die S2 van hier boven wel loeidik vind.

Comment

• 80

Comment

Hoewel ik die S2 van hier boven wel loeidik vind.
              Idd.

Jammer dat het een audi 80 blijft.

Een RS2 is op zich minder knap dan de S2, maar het feit dat Porsche zich ermee bemoeit heeft zegt genoeg voor mij. Beetje zoals W124 vs E500E

Comment

• Mmmm, S2 avant...

Comment

Idd.

Jammer dat het een audi 80 blijft.

Een RS2 is op zich minder knap dan de S2, maar het feit dat Porsche zich ermee bemoeit heeft zegt genoeg voor mij. Beetje zoals W124 vs E500E
                  Zelfde met een E30 M3 dan?

Dat blijft ook een E30...

Zo kan je dat met veel auto's doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                    Zelfde met een E30 M3 dan?

Dat blijft ook een E30...

Zo kan je dat met veel auto's doen
                    Een E30 M3 en een Delta integrale overtuigen mij qua styling al meer dan hun gewone broeders. Idem een UrQuattro en een Audi Coupe.

En inderdaad, een M3 E30 heeft ook een lelijk interieur dat ongetwijfeld hard gaat rammelen

De voorbumper op een RS2 vind ik totaal niet bij de rest van de Audi 80 passen, hoe broodnodig hij ook kan zijn.

Maar omdat Porsche zich gemoeid heeft met de wagen moet het gewoon een wagen zijn die goed rijdt voor de klasse waarin hij speelt. En dat is soms belangrijker dan de looks. Daarom RS2 > S2, maar ik zou me eerder iets anders zoeken

Comment

Maar omdat Porsche zich gemoeid heeft met de wagen moet het gewoon een wagen zijn die goed rijdt voor de klasse waarin hij speelt.
                      Zouden ze dat bij Benz ook gedacht hebben toen ze Ford, ik bedoel Cosworth inschakelden om zo'n achterlijk blok in een 190 16v te lepelen?

Comment

Zouden ze dat bij Benz ook gedacht hebben toen ze Ford, ik bedoel Cosworth inschakelden om zo'n achterlijk blok in een 190 16v te lepelen?

Dat was wat anders, want die kar was nooit voor straatgebruik bedoeld.

Comment

• Gelukkig kwam er quattro.

Comment

• waarom dat nou weer?

Comment

Gelukkig kwam er quattro.
                              Dank voor uw bijdrage, Spillies.

Comment

• Omdat dat 16V blok bestemd was voor in de Rally, maar toen oudi met de quattro kwam hebben ze het maar in straatversies (en voor de DTM) gebruikt

ofzo, iets in die aard

Comment

Dank voor uw bijdrage, Spillies.
                                  Zooow, das een harde zo vroeg op de avond

Comment

Omdat dat 16V blok bestemd was voor in de Rally, maar toen oudi met de quattro kwam hebben ze het maar in straatversies (en voor de DTM) gebruikt

ofzo, iets in die aard
                                    Ja, maar tis nu niet dat ik daarom zeg "Oef, gelukkig kwam er quattro"

Gelukkig voor Audi wel, anders reden ze nu nog rond met FWD

Comment

• Ook vorig jaar op onze meeting een originele 80

Benzine
                                      '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                                      '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                                      Diesel
                                      '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                                      '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                                      '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                                      '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                                      '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

Ja, maar tis nu niet dat ik daarom zeg "Oef, gelukkig kwam er quattro"

Gelukkig voor Audi wel, anders reden ze nu nog rond met FWD
                                        ah juist, een 16V is bij jou al passé, was ik al vergeten

Comment

ah juist, een 16V is bij jou al passé, was ik al vergeten
                                          Liever een UrQuattro

Comment

Working...
                                          X