mooie cabrio gezien @full speed rosmalen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Oudere Audi's
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk BerichtenEr is toch een reclame geweest van de Urquattro die op een skischans rijdt? Was dat getrukeerd?
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenBij NAM Zuid een Audi Coupe gespot deze middag bij de tweedehands-exemplaren. Snel efkes kar gekeerd en gaan kijken. Knappe kar - beige leder, hout, Aero's... 2.8E quattro met 281000kms.
Flink wat centjes...maar wel een mooi exemplaar!
"En als ik me niet vergis zelfs airco!"... wtf
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtendat was een 100 CS quattro. Geen truckage, die kabel die je ziet was voor de auto tegen te houden als hij tot stilstand kwam.
+ YouTube Video
Prachtig! En straf, kan het bijna niet geloven. Mijne collega zei dat die kabel hem voortrok en was meteen wat teleurgesteld. Pas op, als ik het nu bekijk, kan ik moeilijk geloven dat het allemaal echt is, moet ik toegeven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenHet is echt hoor, net zoals de versie een paar jaar geleden met die A6 4.2 quattro
Als iemand als jij het zegt, geloof ik het. Bijna m'n wereld ingestort. Quattro
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenHad me gisteren nog effe bij Nam geparkeerd, maar niets zien staan.
Flink wat centjes...maar wel een mooi exemplaar!
"En als ik me niet vergis zelfs airco!"... wtf
Maandag stond hij er in elk geval nog. Heeft airco, geen open dak.
8500€ . Hij zal er nog heel lang staan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenPfff, ik wil terug een 5cil quattro .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk BerichtenAwel ja, Wa is da hier allemaal? Gisteren viel mijnen Euro ineens dat jou avatar van Mini was! Bekeerd tot BMW?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenHalf .
Tssss, tis toch ni waar zeker? Hoe kan dat nu met Avantus hier in de buurt? Steve, ge hebt duidelijk uw werk ni goe gedaan!
Edit: is maar grpje é Ugeken, ieder zijn goesting zeg ik. En half? Dat betekent dus dat je nog wel een Audi hebt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk BerichtenTssss, tis toch ni waar zeker? Hoe kan dat nu met Avantus hier in de buurt? Steve, ge hebt duidelijk uw werk ni goe gedaan!
Edit: is maar grpje é Ugeken, ieder zijn goesting zeg ik. En half? Dat betekent dus dat je nog wel een Audi hebt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenHalve BMW = MINI . Op termijn haal ik waarschijnlijk wel terug een Oudi in huis.
Ah ok, zo gezien. Heb ondertussen half en half gelezen over je 90. Spijtige zaak.
Bestond er eigelijk een 90 coupé?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk BerichtenAh ok, zo gezien. Heb ondertussen half en half gelezen over je 90. Spijtige zaak.
Bestond er eigelijk een 90 coupé?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenDe Audi Coupe (zoals je ex-S2) - ook al eentje gehad ondertussen.
Ah, dacht dat dat de 80 Coupé was?
Comment
-
Ik ben zojuist met forummer Sebava naar Aalst gebold om een 80 te bekijken.
Het verdict was ok en hij heeft hem gekocht; het gaat om deze:
1.8e, 160 00 km en eerste eigenaar + ohb, dat is normaal gezien geen slecht koop geweest gezien de staat enzo.
We waren al eens aan het denken over een paar subtiele wijzigingen. Oa:
- opspuiten bumpers, enkel stootlijsten overal zwart laten
- velgjes op de kop tikken
welke velgen waren indertijd te krijgen op deze bakjes en zouden op dit exemplaar mooi staan (zwart spuiten van velghart behoort ook nog tot de mogelijkheden)?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenBolero: schoon, tijdloos en makkelijker te kuisen als die BBS van Avantus
Comment
Comment