Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oudere Audi's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• mooie cabrio gezien @full speed rosmalen
    1991 Audi S2 coupe
    2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• Er is toch een reclame geweest van de Urquattro die op een skischans rijdt? Was dat getrukeerd?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk Berichten
        Er is toch een reclame geweest van de Urquattro die op een skischans rijdt? Was dat getrukeerd?
        dat was een 100 CS quattro. Geen truckage, die kabel die je ziet was voor de auto tegen te houden als hij tot stilstand kwam.

+ YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
          Bij NAM Zuid een Audi Coupe gespot deze middag bij de tweedehands-exemplaren. Snel efkes kar gekeerd en gaan kijken. Knappe kar - beige leder, hout, Aero's... 2.8E quattro met 281000kms.
          Had me gisteren nog effe bij Nam geparkeerd, maar niets zien staan.
          Flink wat centjes...maar wel een mooi exemplaar!

"En als ik me niet vergis zelfs airco!"... wtf

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
            dat was een 100 CS quattro. Geen truckage, die kabel die je ziet was voor de auto tegen te houden als hij tot stilstand kwam.

+ YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Prachtig! En straf, kan het bijna niet geloven. Mijne collega zei dat die kabel hem voortrok en was meteen wat teleurgesteld. Pas op, als ik het nu bekijk, kan ik moeilijk geloven dat het allemaal echt is, moet ik toegeven.

Comment

• Het is echt hoor, net zoals de versie een paar jaar geleden met die A6 4.2 quattro

Comment

Het is echt hoor, net zoals de versie een paar jaar geleden met die A6 4.2 quattro

Als iemand als jij het zegt, geloof ik het. Bijna m'n wereld ingestort. Quattro

Comment

Had me gisteren nog effe bij Nam geparkeerd, maar niets zien staan.
                  Flink wat centjes...maar wel een mooi exemplaar!

"En als ik me niet vergis zelfs airco!"... wtf

Maandag stond hij er in elk geval nog. Heeft airco, geen open dak.

8500€ . Hij zal er nog heel lang staan...

Comment

• Pfff, ik wil terug een 5cil quattro .

Comment

Pfff, ik wil terug een 5cil quattro .
                      Awel ja, Wa is da hier allemaal? Gisteren viel mijnen Euro ineens dat jou avatar van Mini was! Bekeerd tot BMW?

Comment

Awel ja, Wa is da hier allemaal? Gisteren viel mijnen Euro ineens dat jou avatar van Mini was! Bekeerd tot BMW?
                        Half .

Comment

Half .

Tssss, tis toch ni waar zeker? Hoe kan dat nu met Avantus hier in de buurt? Steve, ge hebt duidelijk uw werk ni goe gedaan!

Edit: is maar grpje é Ugeken, ieder zijn goesting zeg ik. En half? Dat betekent dus dat je nog wel een Audi hebt?

Comment

Tssss, tis toch ni waar zeker? Hoe kan dat nu met Avantus hier in de buurt? Steve, ge hebt duidelijk uw werk ni goe gedaan!

Edit: is maar grpje é Ugeken, ieder zijn goesting zeg ik. En half? Dat betekent dus dat je nog wel een Audi hebt?
                            Halve BMW = MINI . Op termijn haal ik waarschijnlijk wel terug een Oudi in huis.

Comment

Halve BMW = MINI . Op termijn haal ik waarschijnlijk wel terug een Oudi in huis.

Ah ok, zo gezien. Heb ondertussen half en half gelezen over je 90. Spijtige zaak.

Bestond er eigelijk een 90 coupé?

Comment

Ah ok, zo gezien. Heb ondertussen half en half gelezen over je 90. Spijtige zaak.

Bestond er eigelijk een 90 coupé?
                                De Audi Coupe (zoals je ex-S2) - ook al eentje gehad ondertussen.

Comment

De Audi Coupe (zoals je ex-S2) - ook al eentje gehad ondertussen.

Ah, dacht dat dat de 80 Coupé was?

Comment

• Ik ben zojuist met forummer Sebava naar Aalst gebold om een 80 te bekijken.
                                    Het verdict was ok en hij heeft hem gekocht; het gaat om deze:

1.8e, 160 00 km en eerste eigenaar + ohb, dat is normaal gezien geen slecht koop geweest gezien de staat enzo.

We waren al eens aan het denken over een paar subtiele wijzigingen. Oa:
                                    - opspuiten bumpers, enkel stootlijsten overal zwart laten
                                    - velgjes op de kop tikken

welke velgen waren indertijd te krijgen op deze bakjes en zouden op dit exemplaar mooi staan (zwart spuiten van velghart behoort ook nog tot de mogelijkheden)?

Comment

• Ziet er goed uit, alleen jammer van de achterspoiler.

Hint voor de velgen - 15" Aero

Comment

• Bolero: schoon, tijdloos en makkelijker te kuisen als die BBS van Avantus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                                          Bolero: schoon, tijdloos en makkelijker te kuisen als die BBS van Avantus

Vet, maar de 4-gaats versie is vrij moeilijk te vinden...

Comment

Working...
                                          X