Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oudere Audi's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
    tot hiertoe wel ja!
    Ik heb net de Turanza's, niet te geloven, alsof ik een nieuwe auto heb, die grip in de bochten is subliem. Kan niet wachten om eens in regenweer te testen hoe goed die band wel is.
    Enige nadeel tot nu toe is dat het veercomfort een tikkeltje is afgenomen, doch niet drastisch.

Comment

• Jup, goeie bandjes!

Comment

• lekker
        Database error.
        The database has encountered a problem.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door decat Bekijk Berichten
          ziet er een zeer goed onderhouden en net exemplaar uit idd, beschrijving wekt vertrouwen. Een Turbo automaat moet op zich wel fijn rijden, zeker op 0.8 a 0.9 bar.

Comment

• Dit weekend een Audi 80 cabrio in mint staat gezien, blijft een knappe verschijning imho.

Comment

ziet er een zeer goed onderhouden en net exemplaar uit idd, beschrijving wekt vertrouwen. Een Turbo automaat moet op zich wel fijn rijden, zeker op 0.8 a 0.9 bar.
              waar zie je dat het een automaat is?
              ken geen duits maar als ik goed lees staat er toch nergens bij dat het om een automaat gaat
              Database error.
              The database has encountered a problem.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door decat Bekijk Berichten
                waar zie je dat het een automaat is?
                ken geen duits maar als ik goed lees staat er toch nergens bij dat het om een automaat gaat
                hier zie je dat het een automaat is, en Getriebeöl samt Sieb geeft het ook weg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                  geertt heeft toch een E30?

Comment

• Zijn maat bedoel, ik met die rode 80, maar zal er maar fout uit zien achteraf gezien

Comment

• aah ok

ja en past niet, S2 velgen zijn 5x112

Comment

• wou eigenlijk gewoon die velgen posten, waarom weet ik ook niet.

Comment

• Avus blijft een vette velg, toegegeven

De 18" versie van onder een pre-facelift S8 D2

Comment

• Toch bedankt voor het posten van uw sugestie Simoni!

Zijn er misschien nog andere velgen, die niet OEM zijn, die zouden passen onder zo'n 80?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                              Toch bedankt voor het posten van uw sugestie Simoni!

Zijn er misschien nog andere velgen, die niet OEM zijn, die zouden passen onder zo'n 80?
                              Een 14" ronal

Speedline I

Maar verder is een 15" Aero mss wel het leukste, en makkelijkst te vinden.

Comment

• Nadat de passagiersdeur een hele nacht had tegengestaan, en dus het lampje binnenin blijven branden is, had ik gisteren een platte batterij. Gelukkig snel opgelost door ne mechanieker van 't werk te laten komen, en nu doet hij het weer prima. Alleen staat m'n klokje nu niet meer juist, wat ik wel vrij lastig vind. Wou da gisteren even gauw verzetten, maar euh, da's ni gelukt. Iemand een idee hoe je dat moet doen?

Comment

• trekken en draaien

Comment

trekken en draaien

Toch? Ik vond da zo raar vermits het digitaal was. Ik zat maar op da ding te duwen.

Merci Steve, straks eens proberen.

Comment

• Gaat er iemand effectief naar Goodwood FoS om Röhrl in z'n habitat aan't werk te zien?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                                        Gaat er iemand effectief naar Goodwood FoS om Röhrl in z'n habitat aan't werk te zien?
                                        Ik ga proberen te gaan...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Working...
                                        X