Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oudere Audi's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik vind een 220V Avant echt lekker. Zo een kar met 16" BBS eronder, das gewoon DIK

En zie dat staan... 360pk

Comment

• Zo'n Avant is vet, een typ44 moet niet mooi zijn, maar vet =>kopen die handel! Wat een beest

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
        Ik vind een 220V Avant echt lekker. Zo een kar met 16" BBS eronder, das gewoon DIK

En zie dat staan... 360pk
        Pff, dan ben ik nog trager

Comment

• zoals ie hierboven staat (met al die opties) is dat wel erg zware auto hoor.

Comment

gvd seg, hier zou ik nog wel mee willen ruilen

zwarte 200 20V Avant met 262.000km.

zwart verwarmd sportleder met memory LR, elektr schuifdak, auto airco(werkend), airbag, cruise control, 8 velgen, ... maar vooral MTM turbo, ECU, en S4 uitlaatlijn -> 358pk

Ook nog Koni rood onderstel met MTM veren, en niveauregeling achter (werkend).

Originale Neuteile nicht älter als 1Jahr:

-Zündkabelsatz, Zündkerzen,Verteilerkappe und Finger
            -Luftmassenmesser, Multifuzzi, Thermostat, Thermoschalter und Ganzmetallkühler
            -Öl-und Filter, Luft- und Benzinfilter
            -Zylinderkopfdichtung und Dehnschrauben,Ventilschaftdichtungen, Ventildeckeldichtung
            -alle Dichtungen der Öl-und Wasserleitungen des Turboladers inkl. neuer Stehbolzen
            -Zahnriemen und Wasserpumpe
            -Hosenrohrdichtungen, Dichtung von Ansaugrohr und Drosselklappe
            -alle Keilriemen, alle Schellen am Kühlwasser-und Unterdrucksystem - neue Unterdruckschläuche und neues PoppOff Ventil
            -Gelenkmanschetten und Staubmanschetten VA, Bremsklötze vorn und hinten - Ufos sind noch sehr gut - Koppelstangen HA haben keinerlei Spiel - Spur und Sturz vor einem Jahr neu eingestellt

4444€ vraagprijs

verleidelijk cheap
            Fak dat zijn VEEL peekaas voor dat geld .

Heb een avant altijd stiekem wel een tikkeltje knap gevonden . Maar ie moet platter!

Comment

• Schuif/kantel .

Comment

• Die prijs is inclusief een héle hoop onderdelen. Voor 4 moet die zeker mee te pakken zijn.

leuk pakket

Comment

• Vandaag in Ramsel weer de zilveren Audi V8 gezien. Dat is toch een breed ding hoor
                  Die letzten Worte ...
                  ... eines Diesel-Fahrers:
                  "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                  ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                  W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                  W201 BENZIN

Comment

• Wat een vette 200!

Andere velgen er op en dakrails er af...

Comment

• die Avant is geniaal. Ik vind hem echt mooi!

Comment

jamaja, dat is maar 2 wiel aandrijving hé
                        Juist daarom!

In een 4X4 kan je nooit power genoeg hebben.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Best wel knap zo een 220V Avant

Comment

• je ziet ze dus echt niet meer he

zow mooi

Comment

• Mooi bewaard exemplaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                je ziet ze dus echt niet meer he

zow mooi
                                Ik heb die nooit echt vaak gezien.

Comment

gvd seg, hier zou ik nog wel mee willen ruilen

zwarte 200 20V Avant met 262.000km.

zwart verwarmd sportleder met memory LR, elektr schuifdak, auto airco(werkend), airbag, cruise control, 8 velgen, ... maar vooral MTM turbo, ECU, en S4 uitlaatlijn -> 358pk

Ook nog Koni rood onderstel met MTM veren, en niveauregeling achter (werkend).

Originale Neuteile nicht älter als 1Jahr:

-Zündkabelsatz, Zündkerzen,Verteilerkappe und Finger
                                  -Luftmassenmesser, Multifuzzi, Thermostat, Thermoschalter und Ganzmetallkühler
                                  -Öl-und Filter, Luft- und Benzinfilter
                                  -Zylinderkopfdichtung und Dehnschrauben,Ventilschaftdichtungen, Ventildeckeldichtung
                                  -alle Dichtungen der Öl-und Wasserleitungen des Turboladers inkl. neuer Stehbolzen
                                  -Zahnriemen und Wasserpumpe
                                  -Hosenrohrdichtungen, Dichtung von Ansaugrohr und Drosselklappe
                                  -alle Keilriemen, alle Schellen am Kühlwasser-und Unterdrucksystem - neue Unterdruckschläuche und neues PoppOff Ventil
                                  -Gelenkmanschetten und Staubmanschetten VA, Bremsklötze vorn und hinten - Ufos sind noch sehr gut - Koppelstangen HA haben keinerlei Spiel - Spur und Sturz vor einem Jahr neu eingestellt

4444€ vraagprijs

verleidelijk cheap

Idd dikheid Bang for buck nie te doen.

Wel spijtig van de UFO's.

Comment

• 90 2.2 quattro, eerste eigenaar, 2000€

Ugeken was al eens naar deze gaan kijken zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                      90 2.2 quattro, eerste eigenaar, 2000€

Ugeken was al eens naar deze gaan kijken zeker?
                                      Klopt, afgelopen zomer gaan bekijken. Vorige vraagprijs (toen niet bespreekbaar) was 3500€.

Mijn bevindingen van toen moeten hier nog wel ergens op te snorren zijn.
                                      Last edited by Ugeken; 30/10/2009, 08:32.

Comment

• Was in ik heb last van een bijkomende auto vrees ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                          Was in ik heb last van een bijkomende auto vrees ik
                                          Geen last meer ondertussen .

Comment

Working...
                                          X