Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oudere Audi's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• als daily cruiser en familiekar, mss toch de S4. Mits enkele aanpassingen uiteraard.
    een sportiever onderstelletje (zoals sjakie onder z'n S4 Avant heeft), chiptuning, en 17" velgen.

qua rijplezier en snelheid zal een S2 Avant beter zijn, en uiteraard een pak zeldzamer.
    Dat laatste zou me mss toch doen twijfelen om dan toch voor de S2 te gaan. Hmm moeilijk

punt is wel dat een S4/S6 een heerlijke kar is om in te vertoeven. Dat interieur blijft prachtig, terwijl dat een S2 dat ook kan zijn, maar minder dik en luxe.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
      als daily cruiser en familiekar, mss toch de S4. Mits enkele aanpassingen uiteraard.
      een sportiever onderstelletje (zoals sjakie onder z'n S4 Avant heeft), chiptuning, en 17" velgen.

qua rijplezier en snelheid zal een S2 Avant beter zijn, en uiteraard een pak zeldzamer.
      Dat laatste zou me mss toch doen twijfelen om dan toch voor de S2 te gaan. Hmm moeilijk

punt is wel dat een S4/S6 een heerlijke kar is om in te vertoeven. Dat interieur blijft prachtig, terwijl dat een S2 dat ook kan zijn, maar minder dik en luxe.

Mja, ik vind het een moelijke keuze. De S4 is groter, pluspunt voor de honden, minpunt voor mijn vrouw die niet van al te grote auto's houdt. En om al de honden mee te krijgen, moet de achterbank toch neergeklapt worden wrs. Dan is een S2 voldoende. Qua uiterlijk hebben ze allebei iets vind ik. Die S4/S6 is zo zalig lang, de S2 oogt iets sportiever imo. Nog een pluspunt van de S4/S6, ze zijn volgens mij nog iets dikker gezaaid. Nadeel dan weer, ze zijn wat trager. Hoe zit het met de wegligging? S4/S6 is zwaarder en langer, das nadelig veronderstel ik?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk Berichten
        Knappe site trouwens, proficiat.

1 puntje, ik wou gaan kijken naar info over de eerste S4, maar geen info blijkbaar?
        Bedankt!

En ja, de S4 en S6 staan er nog niet op.

Die heb ik stuk per stuk gelinkt als pauze tijdens de blok, maar ik ben dus nog niet klaar.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
          Bedankt!

En ja, de S4 en S6 staan er nog niet op.

Die heb ik stuk per stuk gelinkt als pauze tijdens de blok, maar ik ben dus nog niet klaar.
          Bwa, niks overhaasten é. Tijd zat en de blok is net iets belangrijker (denk ik).

Comment

• De koffer voor chevy..

Comment

• en hier zie je hoe die bijna helemaal vlak is..

Comment

• op zo'n foto's zie je telkens weer het verschil met veel andere merken van toen

afwerking²²²

Comment

• Bij deze...

IK WIL EEN HONDENNET!!!!

gewoon omdat dat belachelijk vet is in een avant

Comment

• van de maker van dit filmpje

+ YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

het verhaal van hoe hij z'n 200tq kocht, en upgrade tot ie +- 5-600pk had ... zalig

+ YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• @ Simoni: ferm bedankt! Die koffer is echt ruim geoeg met de achterbank plat. En echt wel vlak genoeg ook. Als ze onder een hoek van 45° zouden staan, zouden de honden daar absoluut ni kunnen zitten, maar dit = ideaalheid!

Edit: doet me er aan denken, de koffer, met zetels plat, van de Polo variant was ook ruim genoeg. Ik denk niet dat een 80, S2 of RS2 (zelfde afmeting vermoed ik?) daar moet voor onder doen.
                      Last edited by ; 25/12/2009, 12:56.

Comment

• Als ik er aan denk, zal ik er nog rap ff de meet lat bijnemen

Comment

• + YouTube Video

Comment

• Kwijl :o

Comment

• Ik heb zonet min eeuwig trillende buitenspiegel hersteld! Gewoon slecht gemonteerd door iemand anders, voor zover ik kan zien is de spiegelverwarming ooit hersteld geweest en heeft men daarbij de spiegel maar half terug vastgehangen.

Morgen probeer ik mijn elektrische ruit links achter te herstellen. Die werkt sinds een paar maand niet meer. Iemand idee hoe ik t best kan testen?

Comment

• En dit dan ook nog kopen voor uw honden, chevy -> http://www.autoforum.be/showthread.php?t=43274

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                  En dit dan ook nog kopen voor uw honden, chevy -> http://www.autoforum.be/showthread.php?t=43274

How man, das handig! Dan is de laadvloer ineens plat. Daar de hondenmat in, da's ideaal. Is dat speciaal gemaakt voor de 80?

Comment

• Jep op maat gemaakt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                                      Bij deze...

IK WIL EEN HONDENNET!!!!

gewoon omdat dat belachelijk vet is in een avant
                                      Hopelijk binnenkort

Comment

• Comment

• De avant, graag

Comment

Working...
                                          X