Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oudere Audi's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dikke foto's

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
        DTM gestopt?

Het seizoen ligt nu stil, maar deze zomer waren er alleszins nog DTM races.

Euhm, ik bedoel enkele jaren geleden. Ik heb enkele jaren geen Eurosport kunnen krijgen, en daarvoor dacht ik dat DTM niet meer bestond. Ik had gehoord dat er terug DTM gereden werd, maar toen kon ik dus geen Eurosport krijgen. Of ben ik nu helemaal fout?

Comment

• De DTM is in Europa een van de grootste/belangrijkste toerwagen kampioenschappen. Het wordt samen met het WTCC gezien als de Formule 1 van de toerwagens. De afkorting staat sinds 2000 voor Deutsche Tourenwagen-Masters. Daarvoor stond ze voor Deutsche Tourenwagen Meisterschaft.

Het kampioenschap is van oorsprong Duits. De meeste races worden dan ook gereden in Duitsland, maar er wordt ook gereden op andere internationale circuits zoals Zandvoort. De teams (en auto's) zijn (tegenwoordig) ook allemaal Duits.

De DTM bestaat al sinds 1985, maar is in 1995 overgegaan in het ITC. In 2000 is het weer nieuw leven ingeblazen en de vernieuwde opzet is nog steeds de huidige.
          2015 BMW S1000R
          2010 Renault Clio RS Cup
          1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk Berichten
            Eindelijk kan ik terug op internet. Er was iets mis met de pc.
            Weet er iemand een goede site waar een wallpaper van een S2 Avant opstaat? Net even gekeken, maar enkel een Coupé of RS2 Avant.

The premium domain verle.be is for sale on fruits.co. Secure the domain now and start your online success story. Safe payment and quick transfer are guaranteed.

Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands

De eerste heeft een goeie km-stand, maar niet volledig origineel. Velgen en uitlaat oa.
            Die laatste zal zeker niet meer te koop staan. Is al bijna een jaar geleden.
            Die eerste vind ik echt vét

Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
            Geschifte sound overigens.

+ YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
            En van dat gefluit van die turbo krijg ik het warm en koud tegelijk, kippenvel alom, en word'k wat vochtig tussen mijn billen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk Berichten
              Euhm, ik bedoel enkele jaren geleden. Ik heb enkele jaren geen Eurosport kunnen krijgen, en daarvoor dacht ik dat DTM niet meer bestond. Ik had gehoord dat er terug DTM gereden werd, maar toen kon ik dus geen Eurosport krijgen. Of ben ik nu helemaal fout?
              Het wordt op 'den duits' uitgezonden, niet meer op Eurosport
              Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
              Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ice_ken Bekijk Berichten
                De DTM is in Europa een van de grootste/belangrijkste toerwagen kampioenschappen. Het wordt samen met het WTCC gezien als de Formule 1 van de toerwagens. De afkorting staat sinds 2000 voor Deutsche Tourenwagen-Masters. Daarvoor stond ze voor Deutsche Tourenwagen Meisterschaft.

Het kampioenschap is van oorsprong Duits. De meeste races worden dan ook gereden in Duitsland, maar er wordt ook gereden op andere internationale circuits zoals Zandvoort. De teams (en auto's) zijn (tegenwoordig) ook allemaal Duits.

De DTM bestaat al sinds 1985, maar is in 1995 overgegaan in het ITC. In 2000 is het weer nieuw leven ingeblazen en de vernieuwde opzet is nog steeds de huidige.
                Was ik toch juist dat het een tijd veranderd was. Al was ht vroeger dan ik dacht. Bedankt voor de uitleg.

Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                Die eerste vind ik echt vét
                Hij is idd niet mis! Al zie ik de velgen liever origineel. Nu is er zoveel... zwart. En ik wil niemand vals beschuldigen, maar bij zo'n lage kmstand ben ik altijd wat achterdochtig.

Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                Het wordt op 'den duits' uitgezonden, niet meer op Eurosport
                Ah, merci voor de info.

Comment

• Mijn remmen zien er nu zo uit Jammer genoeg geen grotere schijven maar gewoon de Porsche 986CS M030 remmen, enkel vooraan momenteel.

Comment

• Meneer heeft ook een paar Audi's

+ YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Rosse op z'n 70ste

(denk dan wel ff de broek en de foute TT weg)

Comment

• Die V8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                          Meneer heeft ook een paar Audi's
                          Wat een wagenpark ! Je zou verwachten dat de TT van de vrouw is, maar nee: madam rijdt RS4 .

Comment

• :edit

Comment

• V8 is de vetste van de 4.

Comment

• Comment

• Zijn die automaten van in de eerste generatie S4's any good?

Comment

• Goed nieuws voor de oude audi eigenaars

Jammer genoeg zijn de prijzen ronduit schandalig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                      Meneer heeft ook een paar Audi's

+ YouTube Video

Meneer heeft idd een prachtige collectie bij elkaar

Comment

• Top Gear test de nieuwe A6 C5 in 1997
                                        + YouTube Video

Hoe SF een GPS toen nog was
                                        Wat heb ik goede herinneringen aan die auto, wij hadden een van de eersten in BE en ik was er smoorverliefd op als klein manneke, zeker toen de Avant kwam
                                        Die poep was in die tijd echt wel heel speciaal weet ik nog. Tijdloos model.

Comment

• Voor ik m'n S2 kocht, zijn Avantus en ik nog naar een UrS4 gaan zien. Ik herinner me dat Avantus toen sprak over UFO-remmen. Ongetwijfeld heeft hij me toen uitgelegd wat dat precies was, maar ik herinner het me niet meer (de leeftijd zullen we maar zeggen é ).
                                          Zou er iemand nog eens kort, en in lekentaal aub, kunnen uitleggen wat die ufo-remmen net inhouden? Wat de voor-/nadelen zijn, enz.

Edit heb op audisport.be het antwoord gevonden, uiteraard met dank aan Avantus.
                                          Last edited by ; 27/01/2010, 01:00.

Comment

Working...
                                          X