Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oudere Audi's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gezien op S2power.com: http://www.pistonheads.com/sales/1457160.htm

Das weinig geld denk ik dan!

En nog, maar in Duitsland en wel wa km's: klik

Comment

• Wat een beauty!!!

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

En deze 90q ziet er ook schitterend uit
      AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
        Wat een beauty!!!

En deze 90q ziet er ook schitterend uit
        http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=168480542

Amai, die gaan nog voor ne redelijke prijs!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk Berichten
          Gezien op S2power.com: http://www.pistonheads.com/sales/1457160.htm

Das weinig geld denk ik dan!

En nog, maar in Duitsland en wel wa km's: klik
          Mocht je echt willen kopen, laat t me weten. In principe wil ik wel mee gaan kijken, ondertussen ken ik toch ook iets van RS2s

Op de fotos zie ik alleen dat zijn motorkap verkeerd is afgesteld

Die witte heeft het verkeerde achterlicht, niet dat dat niet vervangbaar is, maar toch..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
            Mocht je echt willen kopen, laat t me weten. In principe wil ik wel mee gaan kijken, ondertussen ken ik toch ook iets van RS2s

Op de fotos zie ik alleen dat zijn motorkap verkeerd is afgesteld

Die witte heeft het verkeerde achterlicht, niet dat dat niet vervangbaar is, maar toch..

Da's heel vriendelijk Simoni. Maar het was eerder voor andere forummers bedoeld. Ik hoop dit jaar een andere auto te kunnen kopen, als de Fiat weg is, maar dat zal wrs een stapje lager zijn. Wegens budgetaire redenen, maar ook omdat ik de plaats zal kunnen gebruiken, dacht ik eerder aan een C4 S4 Avant. Een RS2 zal eerder een droom blijven. Hoewel het natuurlijk belachelijk weinig geld is voor een jet. Zoals ik in Fiddy z'n topic al zei, kijk ik enorm op tegen dat invoeren, zowel van DE, FR als GB. Het is teveel geregel waar ik niets van ken. In GB zijn de meesten rhd, en de van 2 andere landen beheers ik de taal niet goed genoeg. Jammer, want in FR heb ik al enkele pareltjes zien staan, voor een hele schappelijke prijs. Soms beter dan in DE. Langs de andere kant wekt dat dan wat achterdocht.
            Omdat een mens toch mag dromen: http://www.leboncoin.fr/vi/78020627.htm?ca=17_s
            En nog eentje: http://www.leboncoin.fr/vi/88871802.htm?ca=17_s

Edit: was ik net aan 't zoeken naar een topic over uw blauwe schoonheid, niks te vinden.
            Last edited by ; 30/01/2010, 15:03.

Comment

• Vandaag in Tielt een knappe donkerblauwe 100 CSQ gespot . Zag er een verzorgd exemplaar uit.

Comment

• Benzine
                '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                Diesel
                '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

Da's heel vriendelijk Simoni. Maar het was eerder voor andere forummers bedoeld. Ik hoop dit jaar een andere auto te kunnen kopen, als de Fiat weg is, maar dat zal wrs een stapje lager zijn. Wegens budgetaire redenen, maar ook omdat ik de plaats zal kunnen gebruiken, dacht ik eerder aan een C4 S4 Avant. Een RS2 zal eerder een droom blijven. Hoewel het natuurlijk belachelijk weinig geld is voor een jet. Zoals ik in Fiddy z'n topic al zei, kijk ik enorm op tegen dat invoeren, zowel van DE, FR als GB. Het is teveel geregel waar ik niets van ken. In GB zijn de meesten rhd, en de van 2 andere landen beheers ik de taal niet goed genoeg. Jammer, want in FR heb ik al enkele pareltjes zien staan, voor een hele schappelijke prijs. Soms beter dan in DE. Langs de andere kant wekt dat dan wat achterdocht.
                  Omdat een mens toch mag dromen: http://www.leboncoin.fr/vi/78020627.htm?ca=17_s
                  En nog eentje: http://www.leboncoin.fr/vi/88871802.htm?ca=17_s

Edit: was ik net aan 't zoeken naar een topic over uw blauwe schoonheid, niks te vinden.
                  Dat heb ik met tegenzin laten verwijderen, mss komt het nog terug.

Comment

• Die banden van die groene komen precies nog uit het stenen tijdperk .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                      Die banden van die groene komen precies nog uit het stenen tijdperk .

Ja da viel mij ook meteen op toen ik ernaast stond
                      Benzine
                      '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                      '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                      Diesel
                      '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                      '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                      '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                      '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                      '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• GOT SOUND?

+ YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• http://jalopnik.com/5470596/30-years...g-durch-badass

Vorsprung durch badass

Comment

Dat heb ik met tegenzin laten verwijderen, mss komt het nog terug.

Ik snap 'em ni?

Comment

Ik snap 'em ni?
                              Poging tot inbraak hier thuis om een wagen te stelen. Het leek me beter het topic te laten verbergen, maar ik hoop het terug te zetten en ben momenteel bezig met alle mogelijke verwijzingen naar locaties te wissen en nr plaat te verbergen.

Comment

Poging tot inbraak hier thuis om een wagen te stelen. Het leek me beter het topic te laten verbergen, maar ik hoop het terug te zetten en ben momenteel bezig met alle mogelijke verwijzingen naar locaties te wissen en nr plaat te verbergen.
                                Oh nee, meent ge da nu? Pff, echt triestig. Daar kan ik nu echt razend van worden é! Ik redeneer, ik blijf van iedereen zijn gerief af, dus moeten ze ook maar van da van mij afblijven! Jammer genoeg redeneert ni iedereen zo. Mja, ik ben daar altijd voorzichtig mee geweest, zeker qua nummerplaat. Woonplaats staat er bij mij wel, omdat toch geen kat da kent. Nee grapje, ik heb gewoon niets dat de moeite is om te stelen. Enfin, we kunnen toch al genieten van de foto's, das al veel. Heb gisteren in de gauwte je topic gezien in fotoshoot, seves eens wa verder kwijlen se! Hopelijk komt het topic er alsnog, maar zie maar eerst dat het veilig is.

Comment

• Ziek en zot veel werk op een veel te dikke ketel

Comment

Ziek en zot veel werk op een veel te dikke ketel

http://www.mat.fi/n_index.php?nav=ga...quattroa2&g=13
                                    geschift vet!

Comment

• Comment

• Ik heb het wrs al wel eens ergens gevraagd, maar vind het niet meer terug. Weet er iemand de afmetingen van de koffer van een S4 C4, of waar ik die kan vinden? Ben gaan kijken audisport.be, in de database, maar geen brochure over de UrS4.

Comment

Working...
                                        X