Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oudere Audi's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
    Dat zou een heel mooi gebaar zijn.
    Trouwens, Spillies, dan heb je 2 (twee!) AudiSport-producten in je garage staan!! Dan ontbreekt enkel nog een C5!
    AudiSport

'k Kom daarjuist zelf nog van de garage met de vraag hoeveel ze nog geven voor onze Toyota Avensis (de 4e wagen hier thuis) en de Audi zit hier voor zijn laatste jaar, dus wie weet komen er wel 2 AudiSport-producten hier thuis. (I wish) Want die ene is hier gigantisch geliefd, zo erg zelf dat we 'm niet willen weg doen.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Van zodra ik hem online zag staan (aleja, 5min erna, want de ad was al veranderd naar 'sold', maar kwam dan weer terug vacant te staan, ik denk'n foutje bij PH), heb ik die mens gemaild voor informatie en even erna kreeg ik antwoord dat de koper hem vanochtend (vanochtend al he, max. 20u nadat de ad online stond!) was komen ophalen.
      'k Zou dus niet zomaar zeggen dat ik niet zou toegehapt hebben. Ik was wel degelijk aan't informeren hoe het met de wagen zat, maar je moet de kans krijgen om eerst te zien wat die kar inhoudt he. Als jij pakweg een C5 RS6 te koop ziet staan voor 5k, dan ga jij die ook niet kopen zonder eerst te informeren. Als die RS2 wel any good was, dan zat de kans er dik in dat ik dat wel had gedaan.
      Een RS2 voor <10.000, waar vind je dat -in de hypothese dat't geen wrak ofzo is- tegenwoordig nog?
      Ik versta je wel hoor, maar je lijkt me niet iemand die binnen de kortste keren een RS2 of dergelijk gaat kopen.
      Maar enfin, dromen mag!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
        Ik versta je wel hoor, maar je lijkt me niet iemand die binnen de kortste keren een RS2 of dergelijk gaat kopen.
        Maar enfin, dromen mag!
        Ik heb al meermaals gezegd dat ik aan't rondkijken ben naar een kar om eventueel in de zomer te kopen, als ik iets vind dat aan m'n eisen voldoet. Liefst iets met RWD, maar een RS2 aan een prijs zoals diegene op PH gaat voor alles. En als je zó een RS2 zie staan, dan kan je niet anders dan toehappen.

Comment

Ik heb al meermaals gezegd dat ik aan't rondkijken ben naar een kar om eventueel in de zomer te kopen, als ik iets vind dat aan m'n eisen voldoet. Liefst iets met RWD, maar een RS2 aan een prijs zoals diegene op PH gaat voor alles. En als je zó een RS2 zie staan, dan kan je niet anders dan toehappen.
          Zeker doen, vond het alleen raar omdat je net afgestudeerd bent (tegen dan) en al een Audi ter uwer beschikking staan hebt.

Maar soit, jammer genoeg staat die van p-cat te koop, dus waag uw kans!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
            Zeker doen, vond het alleen raar omdat je net afgestudeerd bent (tegen dan) en al een Audi ter uwer beschikking staan hebt.

Maar soit, jammer genoeg staat die van p-cat te koop, dus waag uw kans!
            Als je op de hoogte bent van de prijs daarvan, mag je die altijd geven, al dan niet per PM.

Comment

• Ik denk dat een RS2 1 v/d karren is die zo goed als geen waardeverlies meer hebben, en een enorm goede snelheid/prijs verhouding hebben...

Onderschat zoiets niet, dat gaat echt met veel hedendaagse snelle kisten mee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                Ik denk dat een RS2 1 v/d karren is die zo goed als geen waardeverlies meer hebben, en een enorm goede snelheid/prijs verhouding hebben...

Onderschat zoiets niet, dat gaat echt met veel hedendaagse snelle kisten mee.
                Da's (ratio snelheid/prijs/pedigree) 1 van de redenen waarom ik zo verliefd ben op die kar.
                Spijtig genoeg zijn ze enkel zo geschift duur om ze rijdend te houden, al zijn dat misschien maar kosten die je 1x om de zoveel jaar moet maken waar ik aan denk, bijvoorbeeld 't remsysteem etc.

Comment

Da's (ratio snelheid/prijs/pedigree) 1 van de redenen waarom ik zo verliefd ben op die kar.
                  Spijtig genoeg zijn ze enkel zo geschift duur om ze rijdend te houden, al zijn dat misschien maar kosten die je 1x om de zoveel jaar moet maken waar ik aan denk, bijvoorbeeld 't remsysteem etc.

Dat valt nog best mee....en via via kun je zoiets altijd wel wat ritselen, 't is geen ferrari hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                    Dat valt nog best mee....en via via kun je zoiets altijd wel wat ritselen, 't is geen ferrari hé
                    Ik dacht dat de RS2 door Audi en Fehari waren gebouwd?!

Neen je hebt gelijk hoor, maar ik ben student en er komt nog niet maandelijks geld in't laadje, tenzij een paar tientallen euro's van m'n weekgeld dat ik probeer te sparen
                    Zoals ik al zei op de vorige pagina, als ik zoiets van 7400 pond tegenkom, dan is het nog te doen, maar meestal staan ze aan circa het dubbele geprijsd.

Comment

• Volgens mij past dit hier wel.

Daarstraks getrokken op techno Classica.

Last edited by ; 05/06/2011, 13:38.

Comment

• avantus avanti in de broek!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                          Ik zie een kruisje, maar ik ga er vanuit dat het een S1 is?

Ondertussen nog wat op de Noorse fora aan het rondlez....rondkijken.

ZOTTEN!
                          Welke fora? Waar vind je die bouwprojecten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                            avantus avanti in de broek!
                            Ik zei het toen we bij die auto's passeerden, ''avanti zou spritzen''

Comment

• was het een 100 of 200?

200 wss

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
                                Welke fora? Waar vind je die bouwprojecten?
                                Ongeveer elk Noors autoforum

Maar dit zijn de fora waar ik af en toe op rondkijk als ik goesting heb om geschifte motorswaps of turbo's ter grootte van een mensenhoofd te zien:
                                Zitten niet allen Audi's tussen maar ook een heleboel Volvo, Fords en eigenlijk alles waar een turno op gezet kan worden
                                Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

Maar dit zijn de fora waar ik af en toe op rondkijk als ik goesting heb om geschifte motorswaps of turbo's ter grootte van een mensenhoofd te zien:
                                  Zitten niet allen Audi's tussen maar ook een heleboel Volvo, Fords en eigenlijk alles waar een turno op gezet kan worden
                                  Ik wou op tijd gaan slapen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                    was het een 100 of 200?

200 wss
                                    Weet niet, ik zei dat eigenlijk over die V8 DTM

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
                                      Ik wou op tijd gaan slapen
                                      Ik ook, verdomme

De Noorse Avantus heeft die gekocht:

Best wel uitgebreid precies.

En ook elektrische Recaro's, niks vetter dan oldschool elektrische recaro's

Comment

Garaget

Comment

• Of de General Lee 80 Dat geluid alleen al!

Fak man, ik zit hier gewoon hardop te lachen en ongelooflijk dom te grijnzen naar m'n scherm

Comment

Working...
                                          X