Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Classic Alpina Lovers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Classic Alpina Lovers

    Topicje starten met mijn favoriete topless, de B6 3.5S Cabriolet (productie 85-90), helaas onvindbaar en als je er ééntje vind zal ie wss onbetaalbaar zijn...





  • #2
    runner up, de C2 2.7, best al wat vindbaarder aan democratischer prijzen




    Deze bestaat ook in Sedan, coupé & touring

    Last edited by ; 13/02/2008, 14:17.

    Comment


    • #3
      Sinds daarnet te weten gekomen dat er een C1 2.3 Baur cabriolet op de markt is



      Bijgevoegde Bestanden
      Last edited by ; 13/02/2008, 14:27.

      Comment


      • #4
        Alpina B7 Turbo, te krijgen in E24 (6 reeks)



        en in E28 (5 reeks)



        een 300 pk sterke raket, in die tijd moet dat waanzin geweest zijn
        Last edited by ; 13/02/2008, 14:27.

        Comment


        • #5
          B6 2.8, gebaseerd op de 323i E21, 218pk sterk



          een moderne digitale foto zou deze kar wss geen eer aandoen

          Comment


          • #6
            Tijd om dit eens te reviven!

            Comment


            • #7

              Comment


              • #8






                Last edited by ; 18/03/2011, 16:13.

                Comment


                • #9








                  Comment


                  • #10








                    Comment


                    • #11




                      Comment


                      • #12


                        Wat een foto

                        Over de Jägermeister straks meer!

                        Comment


                        • #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                          Alpina B7 Turbo, te krijgen in E24 (6 reeks)



                          en in E28 (5 reeks)



                          een 300 pk sterke raket, in die tijd moet dat waanzin geweest zijn
                          Droomkarren.


                          Spijtig dat bij de E30 er bij het voorwiel altijd meer plaats tussen is dan achteraan.

                          E30SHOP.be
                          - Alles voor uw BMW E30.
                          Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                          En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

                          Comment


                          • #14








                            I came across these images the other day and it reminded me of a question someone asked me once which was "what happened to all those race cars from the 1970's, the 2002's, CSL and other". Here is part of the answer (crashed). Pretty sickening to see the damage on that car and that someone lost thier life (several people actually)......." During the 7th hour of race, around 23h00 in the night of Saturday 21 July 1973, Hans-Peter Joisten's BMW Alpina, current leader, tried to lap two Gr.1 Alfa Romeos GTV cars in a line, driven by Claude Ballot-Léna and Roger Dubos, in the large right bend near Burneville. After he had passed Dubos, he suddenly lost control of the car, swerved on the right side crashing into the guard-rail on the slippery Malmédy bend. The car bounced into the middle of the track being hit head-on by Dubos' Alfa Romeo on the driver's door. Race officials confirmed that both men were killed almost instantly. Claude Ballot-Léna who nearly followed his team mate, also crashed against the BMW, ending his veering some 100 meters ahead. He escaped unhurt and immediately ran back to the place of the accident in the attempt of helping his two unfortunate colleagues, also warning the oncoming competitors. The Alfa Romeo works driver "Pooky" in another Alfa Romeo GTV deliberately crashed into the barrier, avoiding the wreckages all around the track, and Huub Vermeulen in a Opel Commodore GS also damaged his car. After the double tragedy team Autodelta-Alfa Romeo withdrew all the works cars from the race in sign of mourning, and team Faltz-Alpina did the same. The three fatalities of the 1973 edition of the race lead to the rebuilding and shortening of the old daunting Spa-Francorchamps track."
                            De Jägermeister in 1973 is blijkbaar 'n 3.0 CSL

                            Comment


                            • #15


                              Blijkbaar ook op de 24h van Spa
                              Last edited by ; 19/03/2011, 00:46.

                              Comment


                              • #16


                                Comment


                                • #17







                                  E30SHOP.be
                                  - Alles voor uw BMW E30.
                                  Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                  En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

                                  Comment


                                  • #18
                                    Een topic om te volgen!

                                    Btw, zit de topicstarter Tomski eigenlijk nog op het forum?

                                    Comment


                                    • #19
                                      Zalig topic!
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                                      Tijd om dit eens te reviven!
                                      +1

                                      Comment


                                      • #20
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Francis Bekijk Berichten
                                        Een topic om te volgen!

                                        Btw, zit de topicstarter Tomski eigenlijk nog op het forum?
                                        Ja, maar onder een andere account ondertussen.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X