Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Renault 3 - 4 - 5 - 6...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
    zo lelijk dat ze mooi worden.
    nu wel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
      hadden die geen sprekende boordcomputer?

die TC van '84 wel niet, denk ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten

die TC van '84 wel niet, denk ik.
        'k dacht dat ze in de topversie zoiets hadden ingebouwd, maar 'k ben niet zeker.

Comment

Een R9 kom je trouwens nog wel eens tegen, maar de R11 is precies kompleet verdwenen. Dit terwijl een 11 vroeger toch meer verkocht is.

Bizar

Comment

de ingebouwde elektronica was waarschijnlijk de dooddoener

Comment

http://www.euronet.nl/~fonzy3/renault_history.htm

Comment

deze moet hier ook staan

Comment

beetje kleine foto, maar allez...
                  De r 18 turbo vind ik ook ne wijzen bak, alhoewel het renault design van de jaren 80 nu niet direct veel potten brak...

Om dan nog eens een foto te plaatsen van een absolute beauty, mijn droom, want de mooiste met het chroom grille en dan nog eens een toit ouvrant, stond een eind geleden te koop voor 2200 euro, maar zal wel al verkocht zijn...

dan maar bekijken in bijlage...

Groeten,
                  Vierel
                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
                    'k zag laatst nog ergens een R12 staan, zonder platen. 't was toen ik gps-gewijs ("vermijd snelwegen" is een heerlijke optie, als je tijd hebt.) van A'pen naar Zottegem aan 't tuffen was. de zon scheen. 't was leuk.
                    Dat zijn de tofste ritjes, lekker binnendoor

Om even on topic te gaan:

Deze zag ik te koop staan op kapaza en ik begon spontaan te kwijlen:

In Landen rijdt trouwens exact dezelfde rond, als dagelijks vervoer, altijd vuilm en smerig en slecht onderhouden. Die hebben ook een R16 slechte staat en een Dyane...

En 2,5 jr geleden wist ik net dezelfde als deze op de sloop staan
                    www.opelklassiek.be

Comment

Als je kijkt naar de biedingen... Ik denk dat de Marnix alles opkoopt voor 500 euro.....

Heel mooie wagen, trouwens...

Comment

mijn vder heeft vroeger nog een 8tje gehad... maar wel een gordini

Antwerpen is't Stad
                        en al de rest is parking!!

Comment

wij hebben een R5 Campus, als ik er aan denk plaats ik wel eens foto's... kar is in nieuwstaat en heeft nog maar een 50.000 km op teller

Comment

Toen ik dezemiddag naar het werk reed kwam ik weer een r6 tegen, en weer in die kleur Dit maal een verlaagde
                            www.opelklassiek.be

Comment

Zalig dash!!!!!

alleen...gewoon...LEES NU EENS WAT ER OP DAT STUUR STAAT!!!

=> kan alleen foutgaan!

Comment

dees vond ik ook altijd een knappe verschijning... Renault Fuego en dan vooral de Turbo
                                mijn grootvader reed vroeger met het model ervoor,de R17 in't knalgeel

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Renault 17 :

2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                                2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                                2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

Wij hebben thuis nog een R16 gehad. Helaas was ik te jong om me er veel van te herinneren.
                                  American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

vader van een ex van mij had een R8 gordini
                                    paar R4'tjes
                                    2x een Alpina A110 ( blauwtje, waar hij rally's mee reed) en een gele, die in restauratie was

1 keertje met die R8 mogen rijden, ik stond ervan versteld hoe hard die auto op de baan plakte voor zijn ouderdom

Comment

ik zag gisteren een 11 rijden. er zat een marginaal ogend figuur in.

Comment

Was er zo geen speciale reeks: de 'renault 11 marginal' ...?

Zo zie je maar, 15 jaar geleden 'de auto voor de werkmens', en nu nen oto vuer marginalen... . Sjans da de Louis Schweitzer ier nie op het forum zit, of hij sloot direct de renault fabrieken in België.

Ik weet nog dat mijn R4 15000 bef kostte, waar ik niet weinig trots op was, en er een week later een collega student afkwam met een renault 11 gekocht voor 9000 bef...

Met die euro is alles toch duurder geworden.

Greetz,
                                        vierel

Mijn 4gtl staat nu in een nieuw verfkleedje, hopelijk is hij begin april helemaal gefacelift, ondertussen stukken aan het zoeken voor de R4F6. Eerst de saab 900 binnen voor 't een en 't ander en daarna de F6 voor laswerk aan de bodem, keuring en inschrijving (is pas ingevoerd uit Frankrijk). En eens ze alle 3 perfecto zijn hopen dat ik de garage niet te vlug terug zie.

Comment

Er is hier toevallig niemand die stukken voor een f6 heeft of weet liggen (zie rubriek gevraagd)??

Weet er soms ook niemand of het niet mogelijk is een auto te laten herspuiten in bvb een technische school voor automechaniek en carrosseriewerk...
                                          Ik heb zo ooit eens een fragment op televisie gezien van een volvo van Filip Kowlier door een technische school gerestaureerd...

Ik zou mijn F6 wel willen laten herspuiten op die manier...

Comment

Working...
                                          X