Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes 190: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
    de meeste mensen (lees 95% van de bevolking) denken gewoon dat een wagen op 200.000km versleten is. je bent echt niet de enige hoor.
    Ah bedankt, ik dacht al dat het echt aan mij lag
    Het hangt er gewoon vanaf bij welke auto, bij een 190D maak ik daar minder een probleem van, maar bij zoiets speciaal als een 2.3-16 is dat toch gewoon heel veel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
      btw beer, die camera die ik teruggegeven heb... zit daar toevallig geen 1gb sd-kaartje bij dat niet van je ma of jou is?

ben het mijne kwijt.
      oei, had dit niet gelezen....
      niet dat ik weet maar zal straks eens kijken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
        Het hangt er gewoon vanaf bij welke auto, bij een 190D maak ik daar minder een probleem van, maar bij zoiets speciaal als een 2.3-16 is dat toch gewoon heel veel
        kollega van me deed 350000 met zijn 16-klepper, wagen is in 94 vervangen door een c220 diesel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
          oei, had dit niet gelezen....
          niet dat ik weet maar zal straks eens kijken
          tnx !

Comment

• fiddy nevermind, kaartje gevonden

Comment

• 190 E 2.0 uit berlijn 1987

ff gewassen, het was de moeite wel! paar fototjes heb ook ff onze camera genomen,
              deze doet het wat beter (sony cybershot 8.1 mp) ipv mijn gsm, (sony ericsson 3.2 mp)
              waar ik mn eerste fotos mee nam. ik krijg ze er wel nog steeds nie int groot op
              nog op de fotos klikken dus!
              Bijgevoegde Bestanden
              Last edited by ; 17/02/2009, 07:25.

Comment

• Voila se

Comment

ja, geloof me maar, hij lijkt wel uit de showroom te komen nu
                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

• vergroten fotos

hej hoe deed jij da, doe nog eens anders als ik het nie kan
                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

heb er nog wel wat...
                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

paar plekjes nog een beetje vuil, maar toch goed proper gekregen met wat shampoo en een spons toch nog een uitgebreide carwash doen, en voor de rest regelmatig zo wassen, waxen is nieens zo nodig blijkt, ik had hem doffer verwacht van lak, ik had hem zelf nooit zo proper gezien, ik kocht hem onder een laag vuil, een gokje dus, maar da is nu eenmaal een 2de handsje, zeker eentje van 22. toch typisch die 190s, diegene ik vroeger gekend heb van mn ouders (en daarvoor mijn grootvader) was ook keer op keer net een nieuwe na een carwash ik herriner me hem nog goed zo, hij blonk net als deze in zn impala kleurtje... zon zonde, een paar roemenen hebben hem hier ooit (in april 2000!) voor 30.000 bef meegenomen. ik heb het verkoopscontract zelfs nog,
                        kzal het eens posten. ironisch genoeg betaalde ik deze bijna 9 jaar later, zelfs in duitsland nog dubbel.
                        hij had zelfs de telefoonschijf-velgen en een 5-bakje, ma da wast dan zowat. gelukkig heeft deze wel een dak,
                        zeker in een 190 een heel wenselijke luxe, in een andere auto merk je het gebrek niet op, in deze eens te meer
                        Bijgevoegde Bestanden
                        Last edited by ; 17/02/2009, 07:45.

Comment

voor degene die niet zo van de hoeken houden
                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

nog eentje, heb er maar 2, voor de andere zijkant stond de camion wa in de weg.

eindelijk plaatje toegehad, mooi fris he, nog een groot europees plaathoudertje...
                            gelukkig verzekert mama, kost dus nog steeds net de helft, (300 euro per jaar)
                            ik zit op bonus malus graad 5, degene die het kennen weten dat dit de laagst
                            mogelijke graad is (op 24jr). zoals ik al stelde betekent een 190 E 2.0 voor
                            iemand van 24 nog zeker een verzekeringsfaktuur van rond de 600 euro het jaar
                            niettegenstaande een doenbare zaak gelukkig, maar als je weet hoe zon 2.0 Etje
                            er nog vandoor gaat snap je het wel, ik heb 2,5 jaar met een focus 2.0 zetec
                            gebold, maar deze komt niets minder gewelddadig over, manman, uitkijken!!
                            het "gewone" en "burgerlijke" aan deze uitvoering vind ik zelfs bedrieglijk,
                            niets voor een zoon van 18 jaar die begint te rijden, akkoord ben ik zelfs nu.
                            Bijgevoegde Bestanden
                            Last edited by ; 17/02/2009, 03:22.

Comment

nog eentje...
                              Bijgevoegde Bestanden

Comment

nog een
                                Bijgevoegde Bestanden

Comment

voorlaatste... denk ik
                                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

dit is dezelfde als de eerste, maar niet ingezoomd. ook wel mooi
                                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

voorlopig de laatste.
                                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Nee Duitsland!!!

komt dat nu echt, die premies van 2500 euro voor autos +9jr
                                        hopelijk kan ik nog rap een mooie E30 gaan buitmaken,
                                        en mss ook nog een klassieke 190e.

what a waste!!!
                                        Last edited by ; 17/02/2009, 07:05.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                          Deze al gezien? Knappe 2.3-16 in originele toestand voor minder dan 3000euro, zullen wel veel kosten aan zijn zeker
                                          http://www.2dehands.be/mercedes-190-...mercedes%20190
                                          Aangezien er geen foto's bijgevoegd zijn voor de bestuurderzijde maar wel van de achterbank dan vrees ik dus toch wel voor de voorzetels

Comment

Working...
                                          X