Oorspronkelijk geplaatst door d_s
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenvandaag passeerde ik een duitse truck voll 190-ers in de haven op wegnaar verre oorden
nooit eerder gezien
Comment
-
Ik zie vooral zetelhoezen
Karel Van Noppen is in een 190D doodgeschoten viel me daarnet op in het journaal.
Comment
-
De mijne is 100 % ongevalvrij, wat kun je tegenwoordig vragen voor een niet roker 190D 2.0 van jan 1992 met de origele 270.123 km op ? Buitenkleur 172 met licht grijs interieur.
Voorzien van metaalkleur, 5 vit, elektrisch shuif/kanteldak, ABS, set zomer- en winterbanden
Recentelijk vervangen : beide motorsteunen, batterij, remmen voor, retourleidingen mazout, ruitewisser.
Altijd om de 10.000 km olie + filter gehad, om de 20.000 groot onderhoud. Verbruikt tussen de 6-6.5 L
Sinds vorig jaar de eerste keer tegengehouden geweest op de keuring, 2 plaatjes moeten oplassen aan de onderkant ter hoogte van de aftwaterkanalen aan de kriksteunen (zeker niet rot).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Septentrio Bekijk BerichtenGezien zaterdag op flanders collection cars: een 1986 190E 2.3 16v met alles erop en eraan, in originele lak. De richtprijs was 7500 euro. Had wel 186000km.
Toch niet zo veel voor een nét niet evo 1?
Ook een perfecte Grosser voor 59000 euro.
Daar zit nog een 2.5-16 ook tussen hé.
En als ik het goed heb weet ik over welke het gaat en heeft die géén ori lak meer.... foto's?
Comment
-
Ik heb me laten vertellen dat er héél weinig verschil zit tussen een evo 1 en zo'n 2.3 16v. De evo heeft een kortere slag en 20 pk meer, en nog wat andere kleine prullen. Dat is toch wat de verkoper beweerde, ik weet niet of het waar is.
De verkoper had ook een evo 1 (maar deze was niet te koop). De 2.3 16v stond wél nog in de originele 'smoke silver' lak. Er zijn foto's gemaakt maar ik heb die nu niet bij.
Wel een vette bak!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Septentrio Bekijk BerichtenIk heb me laten vertellen dat er héél weinig verschil zit tussen een evo 1 en zo'n 2.3 16v. De evo heeft een kortere slag en 20 pk meer, en nog wat andere kleine prullen. Dat is toch wat de verkoper beweerde, ik weet niet of het waar is.
De verkoper had ook een evo 1 (maar deze was niet te koop). De 2.3 16v stond wél nog in de originele 'smoke silver' lak. Er zijn foto's gemaakt maar ik heb die nu niet bij.
Wel een vette bak!
Evo 1 is een 2.5 met idd kortere slag, maar evenveel pk als een normale 2.5 met kat (195 namelijk). Zoals Fiddy zegt, zit er tussen 2.3 en evo 1 nog een 2.5.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zipo Bekijk BerichtenDe mijne is 100 % ongevalvrij, wat kun je tegenwoordig vragen voor een niet roker 190D 2.0 van jan 1992 met de origele 270.123 km op ? Buitenkleur 172 met licht grijs interieur.
Voorzien van metaalkleur, 5 vit, elektrisch shuif/kanteldak, ABS, set zomer- en winterbanden
Recentelijk vervangen : beide motorsteunen, batterij, remmen voor, retourleidingen mazout, ruitewisser.
Altijd om de 10.000 km olie + filter gehad, om de 20.000 groot onderhoud. Verbruikt tussen de 6-6.5 L
Sinds vorig jaar de eerste keer tegengehouden geweest op de keuring, 2 plaatjes moeten oplassen aan de onderkant ter hoogte van de aftwaterkanalen aan de kriksteunen (zeker niet rot).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Toffe Bekijk Berichten
Weet je de vraagprijs nog?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door porschepipo Bekijk BerichtenHij staat er niet meer op.
Weet je de vraagprijs nog?
Comment
Comment