Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes 190: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
    hoeveel koppel?
    ik heb geen fotografisch geheugen, kan het helaas niet terug ophalen

hij zei wel 'veel koppel'.

whatever, ik ga er eens over nadenken, en als het mij verder interesseert ga ik er volgende week eens mee rijden, en dan moest hij 'm wassen, nu zat ie onder het stof. Dan zie ik wel.

Comment

• Nuja, 1000 is eigenlijk nie veel
      Die letzten Worte ...
      ... eines Diesel-Fahrers:
      "Lieber tot, als Schwung verlieren"
      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
      W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
      W201 BENZIN

Comment

• leuk blok iig.

en je hem beu bent, verpats je dat blok aan matteus.... gaat zijn 190 ook nog eens vooruit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
          Nuja, 1000 is eigenlijk nie veel
          anders was ik er ook niet naar gaan zien

Ik zou vooral willen weten of je dit deftig scheef krijgt en kan houden. Ideaal bakje daarvoor

Comment

leuk blok iig.

en je hem beu bent, verpats je dat blok aan matteus.... gaat zijn 190 ook nog eens vooruit

mijn grootste vraag is keuring + inschrijving (verlagingsveren dan vooral, en technische mankementen..... uitlaat zit attest bij). Want, al bij al, wat kuiswerk, paar optische kleinigheden, en je geraakt dat ding wel terug kwijt aan die prijs. 190E's zijn niet zo duur, maar dan nog lijkt dit me onder de prijs.

Is ook van een iets oudere kerel zonder internet....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
              ik vind dat fris uitzien nog wel meevallen voor die prijs.....Interieur zag er zelfs nog erg netjes uit!

niet mee gereden (accu plat) noch gekocht. Misschien dat ik er volgende week wel eens mee ga rijden.
              Mja zal misschien aan de foto's liggen en het stof. Maar voor 2500euro aan motorische tuning is het misschien toch de moeite
              Wel direct oranje pinkers erop he(ik snap echt niet hoe iemand het in zijn hoofd haalt er witte op te zetten)
              Hopelijk bavalt het rijden en is er binnenkort weer een 190 bij

Comment

• waren die sierlijsten langs de ruiten ed. bij een pfl altijd grijs?

Comment

• jammer dat dat bewerken van de K-jet zo duur is bij kempoeier, had ik hun anders wel eens een bezoekje voor willen brengen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                    Mja zal misschien aan de foto's liggen en het stof. Maar voor 2500euro aan motorische tuning is het misschien toch de moeite
                    Wel direct oranje pinkers erop he(ik snap echt niet hoe iemand het in zijn hoofd haalt er witte op te zetten)
                    Hopelijk bavalt het rijden en is er binnenkort weer een 190 bij
                    als ik dat ding koop rijden ze zo naar de sloop, die witte pinkers krijgen ze als ze er oranje insteken, die mannen springen een gat in de lucht (hoop ik)

Comment

• iets van onderstel gezegd? strakke boel?

Comment

waren die sierlijsten langs de ruiten ed. bij een pfl altijd grijs?
                        ja, en na de fl ook nog op de basisversies (1.8 bvb)
                        Die letzten Worte ...
                        ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                        W201 BENZIN

Comment

jammer dat dat bewerken van de K-jet zo duur is bij kempoeier, had ik hun anders wel eens een bezoekje voor willen brengen.
                          stuur ze anders eens een mail wat ze er exact aan veranderen?

Comment

stuur ze anders eens een mail wat ze er exact aan veranderen?
                            mjuah waarom niet, ga ik eens doen!

Comment

• Wow 1000euro maar
                              Da's toch de moeite, valt wel lol mee te trappen denk ik.

Comment

hoeveel koppel?
                                minder koppel

je moest al amg zijn om uit die perfecte motor meer te halen
                                met een rappe nokkenas en minder gefilter haal je niet meer koppel denk ik

Comment

• maar 1000 isniveel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                    Wow 1000euro maar
                                    Da's toch de moeite, valt wel lol mee te trappen denk ik.
                                    moest ie er 3000 gevraagd hebben had ik 'm ook niet bepaald heel netjes en fris gevonden denk ik

Comment

• Vooral de bodem nog eens goed checken eh voor de kanker.
                                      Die letzten Worte ...
                                      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                                      W201 BENZIN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                        maar 1000 isniveel
                                        je kan er nie voor sukkelen denk ik

als het niets is verpats ik die kofferklep aan jerred, die zoekt er nog eentje!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
                                          Vooral de bodem nog eens goed checken eh voor de kanker.
                                          bodem heb ik hier en daar wat roest gezien niet overal, maar toch....

ik zag echter niet direct roest rond de krikpunten, evenmin rond de ophanging. En ook niet door-rot, wel veel vliegroest.

Ik zeg je, ik heb dat ding enkel in het donker gezien en weet er voor het moment nog maar veel te weinig van om het woord 'interesse' te gebruiken. Eerst volgende week nog eens gaan bekijken, en dan bepalen of dit iets interessants is of niet.

Comment

Working...
                                          X