Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Merci, maar in het echt ziet hij er niet zo mint uit hoor, veel kleine beschadigingen en vuil interieur (panelen zijn wat verbruind), maar ik hoop het er nog uit te polieren en het interieur krijgt een opfrisbeurt
Ik probeer zondag een topic te maken, eerst polieren en nog wat schoonheidsfouten aanpakken en dan wat deftige pics maken
Voor die deurpannelen vrees ik man! Is denk ik een veel voorkomende probleem na een bep. ouderdom. Ik had het ook op mijn 190 met 1 achterdeur en das gewoon wa gekromde karton. Krijg je niet meer goed.
Best is zien naar een 2de hands paneeltje die nog OK is.
Voor die deurpannelen vrees ik man! Is denk ik een veel voorkomende probleem na een bep. ouderdom. Ik had het ook op mijn 190 met 1 achterdeur en das gewoon wa gekromde karton. Krijg je niet meer goed.
Best is zien naar een 2de hands paneeltje die nog OK is.
Ah OK, tja het ziet er niet uit maar het is geen ramp
Als iemand zo'n lichtgrijs deurpaneel tegenkomt laat iets weten aub
binnenkort misschien eens een cheap-ass zwarte 190E- meet? wie weet
Danku
Die schijven hebben nog wel iets, lekker basic
Die meet wil ik zeker, zou die 2.3 wel eens graag voelen sleuren. Maar dan moet je wel eerst kopen he
die stickers zijn standaard van die tijd, tenminste 't er eentje is van een officiele dealer
Haha ja ik vind het wel leuk, maar ik ga het er toch af halen
En volgens mij is het ook niet van een officiele dealer, De Pauw Maldegem ofzoiets staat erop, blijkbaar een 2dehands garage van Duitse klasseauto's, gespecialiseerd in Mercedes (naar het schijnt heeft die garage hem ingevoerd en ging hij daar nog steeds op onderhoud.)
Nog een minpuntje gevonden; ik had al door dat de ruitenwisser precies wat versleten was. Hij maakt vegen en zo'n typisch schrapend ruitenwissergeluid. Als de voorruit goed nat is, wist hij goed, maar als ze wat minder nat is, gaat die ruitenwisser in het midden ineens trager, precies of hij heeft veel weerstand. Zou dit bij het vervangen van het ruitenwisserblad verdwijnen of is er iets met de ruitenwissermotor ofzo?
Weer veel gereden vandaag en ik ben er verliefd op, echt een auto voor mij
Blij dat ik voor een 190 gekozen heb.
naar de carwash gaan en hun produkt op je voorruit krijgen
wat is dat produkt ?
Ja ze was nog een beetje nat met droge plekken. Maar het is normaal dus? Die ene ruitenwisser vind ik wel minder aan de W201, 2 gewone haden beter geweest, maar het heeft wel iets die dansende wisser
Wat kappen ze erop? Iets om de ruit gladder te maken ofzo?
Haha ik ga er eens achter horen, merci voor de tip
Tja, het heeft wel karakter die wisser, maar het is nogal een raar geval en weinig efficiënt imo.
Allez ik kruip in menne nest, nog wat dromen van m'n Benz
Je kan die ook smeren met WD-40, kapje aan de wisser opendoen en daar dat inspuiten. En eventueel ook onder die dikke knop van de wisser in het midden. Dan gaat het weer beter. Mss dat er nog betere smeermiddelen zijn, dat moet iemand anders maar zeggen
Die letzten Worte ...
... eines Diesel-Fahrers:
"Lieber tot, als Schwung verlieren"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ W201/S123/S202 DIESEL(power)ED W201 BENZIN
Comment