Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
En volgens mij is het ook niet van een officiele dealer, De Pauw Maldegem ofzoiets staat erop, blijkbaar een 2dehands garage van Duitse klasseauto's, gespecialiseerd in Mercedes (naar het schijnt heeft die garage hem ingevoerd en ging hij daar nog steeds op onderhoud.)
De Pauw in Maldegem is een onafhankelijke Volvo-garage, tenzij er daar 2 Depauws zijn...
De Pauw in Maldegem is een onafhankelijke Volvo-garage, tenzij er daar 2 Depauws zijn...
Ik heb al gezocht op internet, en ik vind ook 2 adressen van De Pauws, maar op de nummerplaathouder die er op hing van die garage stonden 2 oudere Mercedessen dacht ik, dus ik denk niet dat het een Volvo dealer is. M. De Pauw heet hij.
Stradge, ziet er goed uit.
Regel die kleine mankementjes en dat is meer dan in orde!
Thx
Ja morgen kan ik hem normaal ff bij een garagist laten checken, als die zegt dat hij onderhuids OK is, ga ik er wat geld insteken om de schoonheidsfouten weg te werken (interieurreiniging enzo). Maar hij rijdt geweldig
Hoe is het met de uwe?
Ik heb al gezocht op internet, en ik vind ook 2 adressen van De Pauws, maar op de nummerplaathouder die er op hing van die garage stonden 2 oudere Mercedessen dacht ik, dus ik denk niet dat het een Volvo dealer is. M. De Pauw heet hij.
Moet inderdaad een andere zijn dan. Deze waar ik het over heb, doet al voor zolang ik weet Volvo.
Thx
Ja morgen kan ik hem normaal ff bij een garagist laten checken, als die zegt dat hij onderhuids OK is, ga ik er wat geld insteken om de schoonheidsfouten weg te werken (interieurreiniging enzo). Maar hij rijdt geweldig
Hoe is het met de uwe?
Met de mijne is alles oke.
Moet wel dringend eens op onderhoud.
Mss dat ze van voor al eens naar achter gewisseld zijn en dat ze vooraan scheef afslijten?
Ja dat zou ook kunnen maar ik heb de indruk dat hij wat naar rechts trekt. Morgen gaat hij normaal ff bekeken worden door een garagist misschien dat hij het weet.
Haha ik ga er eens achter horen, merci voor de tip
Tja, het heeft wel karakter die wisser, maar het is nogal een raar geval en weinig efficiënt imo.
Allez ik kruip in menne nest, nog wat dromen van m'n Benz
Weinig efficiënt???
Zo'n enkele vlinderwisser op een 201 en 124 wist 80% van het ruitoppervlak.
Er zijn zelfs veel auto's met dubbele wissers die een pak slechter doen.
Volgens mij moet dat wel te fixen zijn, die deurpanelen. Die moeten toch terug te buigen zijn...
Ja die foto's zeggen niet veel maar hij ziet er inderdaad nog deftig uit, straks hopelijk as new door een polish
Dan trek ik eens deftige pics en maak ik een topic aan. Daarjuist is er een garagist die veel aan W201's gesleuteld heeft hem ff bekeken en hij vond hem goed
Raar geluid bij rijdend koppeling in zou volgens hem van de handrem komen, zou wel kunnen want hij moet dringend aangespannen worden, ik moet hem heel hoog trekken anders bolt hij nog wat. Hij zegt dat die deurpanelen vervangen moeten worden als ik ze deftig wil hebben. Ik wil binnenkort toch eens proberen de huidige nog wat deftig te krijgen.Maar hij blijft
Ik ga hem eens goed soigneren se!
Haha ja ik vind het wel leuk, maar ik ga het er toch af halen
En volgens mij is het ook niet van een officiele dealer, De Pauw Maldegem ofzoiets staat erop, blijkbaar een 2dehands garage van Duitse klasseauto's, gespecialiseerd in Mercedes (naar het schijnt heeft die garage hem ingevoerd en ging hij daar nog steeds op onderhoud.)
Nog een minpuntje gevonden; ik had al door dat de ruitenwisser precies wat versleten was. Hij maakt vegen en zo'n typisch schrapend ruitenwissergeluid. Als de voorruit goed nat is, wist hij goed, maar als ze wat minder nat is, gaat die ruitenwisser in het midden ineens trager, precies of hij heeft veel weerstand. Zou dit bij het vervangen van het ruitenwisserblad verdwijnen of is er iets met de ruitenwissermotor ofzo?
Weer veel gereden vandaag en ik ben er verliefd op, echt een auto voor mij
Blij dat ik voor een 190 gekozen heb.
Zo'n enkele vlinderwisser op een 201 en 124 wist 80% van het ruitoppervlak.
Er zijn zelfs veel auto's met dubbele wissers die een pak slechter doen.
Ik van die enkelvoudige wisser.
Die enkelvoudige wissers zijn inderdaad zalig, maar hadden ze die niet overboord gegooid vanwege de hoge slijtage en de matige wiscapaciteit bij hevige neerslag?
Comment