Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hopelijk snel
Ik zou ook graag binnenkort ook eens richting Nordschleife gaan met m'n 190(op een zondag met goed weer), vooral om te kijken en genieten, eens wat Autobahn doen en de wegen errond eens doen, moet de moeite zijn. Zou wel leuk zijn met wat Mercs
Shit polish kan niet doorgaan vandaag, eigenaar van de machine kan niet
Andere keer dan, heb het spul al liggen. Ook nog eens gaan horen wat uitlijnen kost bij Auto5: meer dan 70€ en het duurt 2 uur
Toch wat duur, eens ergens anders horen. Ruitenwisser werkt weer perfect.
Ja die foto's zeggen niet veel maar hij ziet er inderdaad nog deftig uit, straks hopelijk as new door een polish
Dan trek ik eens deftige pics en maak ik een topic aan. Daarjuist is er een garagist die veel aan W201's gesleuteld heeft hem ff bekeken en hij vond hem goed
Raar geluid bij rijdend koppeling in zou volgens hem van de handrem komen, zou wel kunnen want hij moet dringend aangespannen worden, ik moet hem heel hoog trekken anders bolt hij nog wat. Hij zegt dat die deurpanelen vervangen moeten worden als ik ze deftig wil hebben. Ik wil binnenkort toch eens proberen de huidige nog wat deftig te krijgen.Maar hij blijft
Ik ga hem eens goed soigneren se!
Hopelijk snel
Ik zou ook graag binnenkort ook eens richting Nordschleife gaan met m'n 190(op een zondag met goed weer), vooral om te kijken en genieten, eens wat Autobahn doen en de wegen errond eens doen, moet de moeite zijn. Zou wel leuk zijn met wat Mercs
Kan geregeld worden Het kriebelt bij mij ook.
Die letzten Worte ...
... eines Diesel-Fahrers:
"Lieber tot, als Schwung verlieren"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ W201/S123/S202 DIESEL(power)ED W201 BENZIN
Moet zalig zijn met een paar W201's in kolonne rijden
De ring durf ik nog wel niet op, toch zeker niet op een zondag
Misschien ergens in april ofzo?
Iemand toevallig scans van verkoopsbrochures van de 190?
Ik kom mee! Ken de ring toch al redelijk. Als je zin hebt maak ik je wel wegwijs (niet dat dat over 1 ronde gaat maar toch, dat ge der een idee van hebt)
Die enkelvoudige wissers zijn inderdaad zalig, maar hadden ze die niet overboord gegooid vanwege de hoge slijtage en de matige wiscapaciteit bij hevige neerslag?
de motor durft wél eens lam worden, vooral bij vroege w124 zie je wel eens een wisser die 180° wist in veel seconden
Had hem ook gezien, prachtig he
Ik begin meer en meer fan te worden van eenvoudige, vroege 190's in speciale kleuren. Nog niet lang geleden vond ik die tefoonwieldeksels verschrikkelijk, nu vind ik ze geweldig, vooral op een PFL
Ik kom mee! Ken de ring toch al redelijk. Als je zin hebt maak ik je wel wegwijs (niet dat dat over 1 ronde gaat maar toch, dat ge der een idee van hebt)
Ja dat zie ik zeker zitten
Ik wil graag goed op de ring leren rijden, maar ik denk dat ik mijn eerste rondjes beter niet op een zondag doe, dan is het er zo druk
Ik weet al wel ongeveer wat er komt, ik ken de baan uit m'n hoofd op Playstation en XBOX, ik weet dat het anders is, maar dan weet ik toch al ongeveer wat er komt.
Shit polish kan niet doorgaan vandaag, eigenaar van de machine kan niet
Andere keer dan, heb het spul al liggen. Ook nog eens gaan horen wat uitlijnen kost bij Auto5: meer dan 70€ en het duurt 2 uur
Toch wat duur, eens ergens anders horen. Ruitenwisser werkt weer perfect.
Ga ergens anders dan auto5, 2 uur is belachelijk. Een gewone bandencentrale is beter.
Normaal kost dat dan ook de helft.
Die letzten Worte ...
Die mens heeft altijd zo'n dingen te koop staan. Ik begrijp alleen niet waarom hij niet in NL verkoopt tegen een hogere prijs. Als je dit vergelijkt met de prijzen van budgetbenz, is het een koopje bij wijze van spreken.
Die letzten Worte ...
Die mens heeft altijd zo'n dingen te koop staan. Ik begrijp alleen niet waarom hij niet in NL verkoopt tegen een hogere prijs. Als je dit vergelijkt met de prijzen van budgetbenz, is het een koopje bij wijze van spreken.
Wow ja, die biedt nog andere heel mooie Benzen aan ook, zo netjes allemaal
En die prijzen zijn inderdaad belachelijk laag als je met Budgetbenz vergelijkt, maar die overdrijft soms wat imo.
Juist die schakelaar van de ventilator overbrugd, en de fan schoot in actie, dus die werkt nog. Dan is het dus die schakelaar, zal normaal gezien niet duur uitvallen (30€ zeker?)
Juist die schakelaar van de ventilator overbrugd, en de fan schoot in actie, dus die werkt nog. Dan is het dus die schakelaar, zal normaal gezien niet duur uitvallen (30€ zeker?)
Jups 30 euro was het een paar jaar geleden bij mij
Die letzten Worte ...
Ik weet hetn maar het polieren is niet doorgegaan dit weekend
Nee, misschien straks, heb nieuwe foto's maar daar is hij wel vuil op (van de zalige ritjes die ik er vandaag mee gemaakt heb)
Comment