Oorspronkelijk geplaatst door matteus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenIk denk dat ik fiddy ook eens onder de arm ga nemen om een uitlaat naar m'n goesting te maken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenlasbochten zijn stukken buis in de juiste diameter die reeds in een bocht geplooid zijn. Jij slijpt daar een stukje uit, haaks op de bocht, zodat je uiteindelijk de juiste hoek overhoudt. En dan las je er aan beide zijden je buizen tegen.
ahja ik snap het.
Dat is wel vetjes natuurlijk.
Zalig, ik moet zo'n dikke buis hebben onder m'n kar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenik denk dat jij dat zelf duuznd keer zo goed als mij kan
De lasser van dat bedrijf stond wel een beetje versteld van m'n resultaat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtenahja ik snap het.
Dat is wel vetjes natuurlijk.
Zalig, ik moet zo'n dikke buis hebben onder m'n kar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenZo'n 300TDT met straight pipe klinkt echt maf
Wacht maar tot de mijne straight pipe heeft en 6 individuele sportluchtfiltertjes op de inlaat.
BRULLEN zeg ik u.
Ik heb die kar ooit eens een paar keer gestart zonder uitlaat. Gewoon de uitlaatspruitstukken er nog aan maar voor de rest niets.
Man man.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenfiddy is een toplasser.
mijn uitlaat hangt er nog steeds onder!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenBaggere criteria voor een toplasser heb jij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenfiddy is gewoon de beste lasser. Willen we dat afspreken?
klik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenbtw, ik heb je dat niet meer gevraagd, geen blauwe plekken ofzo meer overgehouden aan onze crash?
Ow zeg
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenOEM prijzen ongeveer ja.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenmoei je niet!
Dan moet ik er niet mee inzitten...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenZeg het dan niet hé!
Dan moet ik er niet mee inzitten...
Comment
Comment