Oorspronkelijk geplaatst door RRD
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenEcht ingeburgerd als bewoners van Fresse
's ochtends al boshoerend nog zat van de Ricard naar de boulanger, volgende dag met de tractor op café
Fresse
zo vind je ze hier niet meer!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenGoed, maar 'k zit eigenlijk in met Fiddy.
Enkel RRD moest weer opvallen, die had blijkbaar z'n gordel weer niet aan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenIk ben niet mee, maar soit, ik was er dan ook niet, dus ik zal me er buiten houden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk BerichtenAlain
zo vind je ze hier niet meer!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten"Alain, c'est votre vrai nom?"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenZo zielig kan zelfs een Labradorpuppy met 3 beentje niet doen
'k Heb me nochtans ook goed geamuseerd de zondag
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenKomt 't zo zielig over, nochtans niet de bedoeling.
'k Heb me nochtans ook goed geamuseerd de zondag
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenTrouwens Spillies, ik was er ook niet bij. Ik heb er vrijdagnacht enkel ff een Ricard-pitstop gehouden.
Neen, 'k zie 't probleem niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenNeen, 'k zie 't probleem niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenEuh? Waar zeg ik dat er een probleem is?
't Leek dat je je een beetje verantwoorde, maar da's niet zo, soit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenTrouwens Spillies, ik was er ook niet bij. Ik heb er vrijdagnacht enkel ff een Ricard-pitstop gehouden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenDaarvoor ben je goed hé....ff je boterhammetjes komen opeten en je lam zuipen en in alle vroegte terug vertrekken
Ooit heb je werk, vrouw & kind en begrijp je mij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDenk je dat ik vrijwillig ben vertrokken, ofzo
Ooit heb je werk, vrouw & kind en begrijp je mij
Zondagmorgend was voor de meeste van ons vrij kut
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenWees gerust, ik begrijp je wel
Zondagmorgend was voor de meeste van ons vrij kut
Comment
Comment