de groene fee is nog lekkerder
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenWees gerust, ik begrijp je wel
Zondagmorgend was voor de meeste van ons vrij kut
lichtelijk uitgedrukt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenZo'n 205 55 15 is wel een dure bandenmaat. Heb ik ook op de 15" BBS'jes liggen van m'n E30. Helemaal geen gebruikelijke maat 't schijnt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk BerichtenI know..... had ik ook gekocht voor m'n vorige 190, 100€/stuk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk BerichtenI know..... had ik ook gekocht voor m'n vorige 190, 100€/stuk
Comment
-
De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.
De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenEn? veel plezier aan beleefd?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenIk heb 160€ voor 4 betaald, zo goed als nieuw inclusief montage
ik had 4 Dunlop SP9000'tjes. Had ze er beter afgehaald eigenlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenradial? barum? of wat was het weer?
ik had 4 Dunlop SP9000'tjes. Had ze er beter afgehaald eigenlijk
....
2x GT rail
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenabsoluut! op banden mag je niet besparen, die dingen zorgen er voor dat je niet van de baan gaat.
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
jammer dat RRD niet meer op de foto stond. Of lag, beter gezegd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenautch
jammer dat RRD niet meer op de foto stond. Of lag, beter gezegd
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Wat is die bruine plek? Een RRD afdruk?
Fack was een zalig ritje. Na de crash 5 man die helemaal strike gaat en echt nimeer bijkomt vant lachen en een verdwaasde bestuurder die ernaast staat en heel droog zegt: Da spel ligt op zijn kant wat moeten we nu doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk BerichtenWat is die bruine plek? Een RRD afdruk?
Fack was een zalig ritje. Na de crash 5 man die helemaal strike gaat en echt nimeer bijkomt vant lachen en een verdwaasde bestuurder die ernaast staat en heel droog zegt: Da spel ligt op zijn kant wat moeten we nu doen.
neee fiddy, gewoon effe stuurfoutje gemaakt denk ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten"dat is de koppeling, de koppeling!!"
neee fiddy, gewoon effe stuurfoutje gemaakt denk ik
echt niet!
trouwens, dat ding heeft twee koppelingen hé. Dual clutch enzo.
Comment
Comment