Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zijn er, behalve dat roestvlekje, nog minpunten? Want die auto is toch echt niet duur he?
ja, er zijn nog een paar kleine roestplekjes, wel oppervlakkiger en minder opvallend dan die van de foto hier boven, niets ernstigs.
En een klein deukje in de deur, maar dat is er uit te lepelen.
En de toerenteller marcheert niet.
En de bestuurderszetel is niet meer echt top.
Zijn er, behalve dat roestvlekje, nog minpunten? Want die auto is toch echt niet duur he?
Gohja nog een paar schoonheidsfoutjes, zoals kleine roestpuntjes aan de bevestigingspunten van de spoiler, linkervoordeur, enz. Maar echt niets erg imo, allemaal kleine prul die nog weg te werken valt. Onder de deurrubbers was het allemaal prima. Ze zijn niet gegalvaniseerd, en karretje is 21 jaar oud... de prijs in acht houdend is hij optisch zelfs erg mooi imo. Ohja in de rechterachterdeur zit bovenaan een deukje. En de toerenteller werkt niet meer.
Verder was hij technisch goed denk ik. Motor starte en draaide boterzacht, 4-bakje met niet te veel speling, geen rammels en geklop tijdens het rijden. Ophanging vond ik echt goed, mooi strak. De gaskabel zou wel eens moeten bijgesteld worden. Je hebt maar 2cm echte slag, al de rest erboven is dood, en die ralentischakelaar wordt niet ingeduwd.
geen echte zware minpunten imo, allemaal aandachtspuntjes eerder.
Wow ziet er inderdaad fris uit voor dat geld
Maar je hebt dus nog niet gekocht? Dat pedaal dat dood is de eerste centimeters heb ik in de mijne ook, dat went wel. Hoe rijdt zo'n vierbak eigenlijk? Heb je het gevoel dat je een versnelling mist?
Wow ziet er inderdaad fris uit voor dat geld
Maar je hebt dus nog niet gekocht? Dat pedaal dat dood is de eerste centimeters heb ik in de mijne ook, dat went wel. Hoe rijdt zo'n vierbak eigenlijk? Heb je het gevoel dat je een versnelling mist?
geen idee, ik heb niet echt snel gereden dus ook niets gemist.
En dat pedaal moét bij te regelen zijn. Nu blijft ie werkelijk hangen, nogal irritant om te schakelen enzo. Maar avantus kon dat regelen!
Comment