Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes 190: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
    Verkoop je dan de jouwe aan mij voor een prijsje?

Dat is toch een wrak dus veel kan dat niet kosten.
    MIJN KAR IS GEEN WRAK
    Nee, ik wil er voor minstens 1500 vanaf, als het er ooit van komt. (Heeft lakbehandeling ter waarde van 250 ballen gehad, temperatuursensor is besteld, uitlijning binnenkort en nog wat prullen)

Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
    In navolging op de ''Dragon had zijn E34 M5 nooit mogen wegdoen'' start ik nu: ''Stradge had zijn Saab nooit zijn kop moeten leggen'' .
    Ik weet het, zo achteraf gezien was dat inderdaad een slechte beslissing.
    Maar stiekem rij ik op deze moment wel liever met de 190 dan met de 900 Heb echt al veel fun gehad met de 190.
    Maar de 900 was wel in betere staat...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
      Ik leg 200 bij.

Kunnen we met dat krel naar spanje rijden, daar verpatsen aan een vluchteling en gaan poepen in ibiza
      Ik was aatn denken om voor dat geld gewoon wat Top Gear style ongein met die kar uit te halen . 't Is immers maar een 190 .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
        MIJN KAR IS GEEN WRAKHeeft lakbehandeling ter waarde van 250 ballen gehad,
        Je had dat geld beter in fortis-aandelen gestoken, was het beter besteed geweest

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
          Ik was aatn denken om voor dat geld gewoon wat Top Gear style ongein met die kar uit te halen . 't Is immers maar een 190 .
          Dat kunnen we onderweg doen he

Of zo gelijk die ene van dat boek: mijn mercedes is niet te koop, naar een of ander afrikaans land rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
            Dat kunnen we onderweg doen he

Of zo gelijk die ene van dat boek: mijn mercedes is niet te koop, naar een of ander afrikaans land rijden
            Ja, ik zal eens een paar duizend km rijden met een auto met 4 cilinders .

Comment

• RRD

En gelijk heeft de man.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                In navolging op de ''Dragon had zijn E34 M5 nooit mogen wegdoen'' start ik nu: ''Stradge had zijn Saab nooit zijn kop moeten leggen'' .
                ooh das hard

Hij had die nooit in de gracht mogen steken

Comment

• Waarschijnlijk verkoop ik hem toch niet hoor

Comment

• nogal best.

Comment

Waarschijnlijk verkoop ik hem toch niet hoor
                      doen, en koop je iets met een cilinder meer

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                        doen, en koop je iets met een cilinder meer

http://www.kapaza.be/Autos/Audi/1651...EDE_STAAT.html
                        Nope als deze weggaat is het voor een andere 190, ideaal voor mij
                        Maar hij gaat alleen weg als er echt een mint exemplaar komt
                        Ad is weg, was dat die 90 2.0E met recente platen?

Comment

• Aan de andere 190-rijders; wat vinden jullie van de remmen bij belading? Daarstraks met een lading en 3 passagiers op een bochtig baantje gereden en toen ik moest remmen voor een scherpe 90° viel dat toch ff tegen, ik moest erg hard op de pedaal drukken en dan vertraagde hij nog niet helemaal zoals ik wou. Is dit normaal of heeft dit misschien iets te maken met remvloeistof die te laag staat (lichtje van de handrem/remvloeistof brandt)?

Comment

• moest iemand dit tegenkomen voor minder dan €3000, dan heb ik een 190

edit: wel manueel

Comment

Is dit normaal of heeft dit misschien iets te maken met remvloeistof die te laag staat (lichtje van de handrem/remvloeistof brandt)?
                              Brand dat nu nog?
                              Da's echt levensgevaarlijk. Als u achterste remmen wegvallen geen probleem, maar u als u voorste wegvallen kan je het zo goed als vergeten.
                              2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fritzerer Bekijk Berichten
                                moest iemand dit tegenkomen voor minder dan €3000, dan heb ik een 190

edit: wel manueel
                                Kan toch geen probleem zijn? Wat is daar bijzonder aan misschien
                                Witte FL is mijn favoriet trouwens

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                                  Brand dat nu nog?
                                  Da's echt levensgevaarlijk. Als u achterste remmen wegvallen geen probleem, maar u als u voorste wegvallen kan je het zo goed als vergeten.
                                  Ja meestal wel
                                  Kunnen de remmen daar echt van wegvallen, ik was zowiezo van plan het een van de dagen te laten checken
                                  Heb eens in dat remvloeistofpotteke gekeken, en er zit nog wel wat in, maar ik weet niet hoeveel er normaal moet inzitten. Moet ik voor remvloeistof naar de Mercedesgarage? Of hebben ze dat bij auto5 ook?

Comment

Ja meestal wel
                                    Kunnen de remmen daar echt van wegvallen, ik was zowiezo van plan het een van de dagen te laten checken
                                    Heb eens in dat remvloeistofpotteke gekeken, en er zit nog wel wat in, maar ik weet niet hoeveel er normaal moet inzitten. Moet ik voor remvloeistof naar de Mercedesgarage? Of hebben ze dat bij auto5 ook?
                                    Normaalgezien kan dat peil niet zo veel dalen, behalve als je met een lekkage zit.
                                    Lekkages komen meestal voor in de koppelingscilinders omdat die het meeste "bewegen", dus die aan de koppelingspedaal of op de koppeling of soms ook aan de hoofdremcilinder of in de remklauwen.
                                    Kijk eens aan je koppelingspedaal of je daar geen vettige boel waarneemt.

Je remvloeistofreservoir bestaat uit 2 compartimenten als je goed kijkt (voorremmen en achterremmen). Vergewis je ervan dat geen van beide reservoirs leeg is voordat je gaat rijden.

Eerst eens zoeken naar lekkage en anders kan je eventueel (laten) bijvullen. (Als je een liter koopt ben je met 800 cc ofzo waarschijnlijk niets meer en bovendien blijft die olie niet goed). Nog beter is de vloeistof eens allemaal (laten) vervangen, in principe moet je dat periodiek doen.

Comment

• hier mijn berekening die ik had beloofd te posten

mss irrelevant voor sommigen, maar zeer interessant voor mijzelf

(klopt wel geen 100%)
                                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Conclusie: koop een 2.0D

Comment

Aan de andere 190-rijders; wat vinden jullie van de remmen bij belading? Daarstraks met een lading en 3 passagiers op een bochtig baantje gereden en toen ik moest remmen voor een scherpe 90° viel dat toch ff tegen, ik moest erg hard op de pedaal drukken en dan vertraagde hij nog niet helemaal zoals ik wou. Is dit normaal of heeft dit misschien iets te maken met remvloeistof die te laag staat (lichtje van de handrem/remvloeistof brandt)?

laat eens remvloeistof vervangen en laat uw blokken nakijken.

Normaal mag zoiets niet echt een probleem geven.

Comment

Working...
                                          X