Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Normaalgezien kan dat peil niet zo veel dalen, behalve als je met een lekkage zit.
Lekkages komen meestal voor in de koppelingscilinders omdat die het meeste "bewegen", dus die aan de koppelingspedaal of op de koppeling of soms ook aan de hoofdremcilinder of in de remklauwen.
Kijk eens aan je koppelingspedaal of je daar geen vettige boel waarneemt.
Je remvloeistofreservoir bestaat uit 2 compartimenten als je goed kijkt (voorremmen en achterremmen). Vergewis je ervan dat geen van beide reservoirs leeg is voordat je gaat rijden.
Eerst eens zoeken naar lekkage en anders kan je eventueel (laten) bijvullen. (Als je een liter koopt ben je met 800 cc ofzo waarschijnlijk niets meer en bovendien blijft die olie niet goed). Nog beter is de vloeistof eens allemaal (laten) vervangen, in principe moet je dat periodiek doen.
Ok merci voor de tips ik ga het eens (laten) checken
Nu nog al die puntlasjes uitboren en dan iemand zoeken die kan lassen (zonder de rest van mijn auto in de fik te steken )
En de papieren plaatjes met het chasisnummer en Sport Evolution op zitten nog op het resterende metaal dus dat er voorzichtig af proberen doen en op die nieuwe plaat zetten...
Nu nog al die puntlasjes uitboren en dan iemand zoeken die kan lassen (zonder de rest van mijn auto in de fik te steken )
En de papieren plaatjes met het chasisnummer en Sport Evolution op zitten nog op het resterende metaal dus dat er voorzichtig af proberen doen en op die nieuwe plaat zetten...
Mooi, wanneer is een ruwe schatting wanneer hij "klaar" zal zijn? Dit gaat zo'n dik ding zijn
Die letzten Worte ...
... eines Diesel-Fahrers:
"Lieber tot, als Schwung verlieren"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ W201/S123/S202 DIESEL(power)ED W201 BENZIN
Comment