Oorspronkelijk geplaatst door stradge
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk Berichten
Nu nog al die puntlasjes uitboren en dan iemand zoeken die kan lassen
(zonder de rest van mijn auto in de fik te steken )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtendat ding staat nu al bij eigenaar 4. Wordt elke keer opgekocht en terug aan dezelfde prijs te koop gezet....
pootjes afOorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten2.3-16 voor 2750 EUR. Ziet er niet slecht uit, maar foto's zeggen niets.
http://www.kapaza.be/Autos/Mercedes/...90_2_3_16.html
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten*kuch* waarom die zwarte 2.0 niet waar ik naar ben gaan zien?
Niet het gevoel dat het echt een verbetering tov de huidige zou zijn. Ik zie wel, ik amuseer me geweldig met deze, maar ik heb de hele tijd het gevoel dat hij niet netjes genoeg is.
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenondertussen dus al eigenaar 5 op een jaar tijd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenIk weet niet, maar die spreekt me echt niet aan
Niet het gevoel dat het echt een verbetering tov de huidige zou zijn. Ik zie wel, ik amuseer me geweldig met deze, maar ik heb de hele tijd het gevoel dat hij niet netjes genoeg is.
Oeps, hands off dus
als ik lees over welke mankementen je te klagen hebt....Avantus heeft die 190E mee beoordeeld, en technisch was die frisjes leek me
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
Die gestripte evo was wel handig kon ik zien tot hoever die achterste plaat gaat en waar die overal vast zit
Die evo buiten gezien? Was ook wel een mooie...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk BerichtenDie champagne was anders ook wel een juweeltje!!
Die gestripte evo was wel handig kon ik zien tot hoever die achterste plaat gaat en waar die overal vast zit
Die evo buiten gezien? Was ook wel een mooie...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenNee, die Evo heb ik niet gezien. Misschien was hij er niet mee. Er stond wel ergens een mooie zwarte 2.5-16 automaat met 293000 km waar ze nog 9500 euro van wilden hebben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk BerichtenOm koopjes te doen moest je niet naar ginder gaan. Alle prijzen waren daar nogal onrealistisch.
Soms wel dik om te zien dat er bvb op zo'n groep C Porsche een papiertje "Sold" hing.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenstretch, niet te veel op je gevoel/vooroordeel afgaan... ik vrees dat dat niet altijd perfect werkt
als ik lees over welke mankementen je te klagen hebt....Avantus heeft die 190E mee beoordeeld, en technisch was die frisjes leek me
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenIk zit al een week van dit te dromen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenIk ook, veel liever dan een EVO.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenJa je wordt er waarschijnlijk minder snel mee uitgelachen
Comment
-
ik vind amg's zum kotsen tov een echte benz, tenzij de 3.2, das wat anders, zo veel centen voor uiterlijkheden
terwijl ze zelf aanboden de kit achterwege te laten op de 'grote' mercedessen
maar zo'n 2.0 opgefokt aan die prijs, geef mij dan maar een 2.6 of zelfs een 2.3
Comment
Comment