Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Fack, wat gaat die 2.3-16 van w201 heerlijk hard hangen in de bochten Die raakt met z'n zijschort bijna de grond, terwijl z'n achterwiel net bijna contact met het asfalt verliest
Eigenlijk vind ik niet dat dat hard stoort als ik aan het rijden ben Is toch een beetje 190-typisch (zie die test van die EVO 2 die hier ergens staat).
Hij wordt alleszins niet verlaagd :p
Die letzten Worte ...
... eines Diesel-Fahrers:
"Lieber tot, als Schwung verlieren"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ W201/S123/S202 DIESEL(power)ED W201 BENZIN
Morgen ga ik trouwens een nieuw glas van het licht laten steken (onderdeel van Hella kost +/- 112 euro ter info). Die tape ziet er niet uit, maar was wel effciënt. Hopelijk is er voor de rest niets kapot (aan het licht dan, de remmen zijn waarschijnlijk wel krom ...)
Die letzten Worte ...
Eigenlijk vind ik niet dat dat hard stoort als ik aan het rijden ben Is toch een beetje 190-typisch (zie die test van die EVO 2 die hier ergens staat).
Hij wordt alleszins niet verlaagd :p
uiteraard.
Maar moest je het willen, je kan ook (veel) hardere dempers steken zonder te verlagen hé
Mmm, mss moet ik een tweede stuur laten installeren dat je kan vasthouden?
moest ik er nog eentje kopen zou ik (mooi geïntegreerde, indien dat te vinden is) kuipjes overwegen. Al is het enkel voor trackdays en ringdagjes etc.
Of de zetelwangen laten hervullen, da's ook een mogelijkheid...
Maar moest je het willen, je kan ook (veel) hardere dempers steken zonder te verlagen hé
Idd weet ik wel, maar ik wil hem toch liefst origineel houden. Nu toch efkes wachten tot volgende maand om er kosten aan te doen hoor, de remmen dan waarschijnlijk.
Die letzten Worte ...
moest ik er nog eentje kopen zou ik (mooi geïntegreerde, indien dat te vinden is) kuipjes overwegen. Al is het enkel voor trackdays en ringdagjes etc.
Of de zetelwangen laten hervullen, da's ook een mogelijkheid...
Idd zo'n kuipjes voor zo'n dagen zouden geen overbodige luxe zijn, dat zou ik dan ook in de 190D kunnen zetten bij een ringbezoek. Tempting
Die letzten Worte ...
zo'n ramp?
lijkt mij mogelijk nog wel een leuke combinatie te kunnen zijn. Met een naft zou ik zeker zelf in de pot willen roeren, maar met een diesel.... 'k zou er misschien nog wel mee kunnen leven
enig idee of die nog te koop staat? Misschien krijgen we korting als we daar samen kopen, jij die 2.5 turbodiesel, ik die 2.3-16
Mss moeten we die gewoon kopen voor wisselstukken?
laat nog een paar mensen die kopen en terug verkopen met een paar 100€ verlies, tegen dat ie voor minder dan 1500€ te krijgen is durf ik dat ding nog te kopen om wat mee op circuit te gaan rijden....
zo'n ramp?
lijkt mij mogelijk nog wel een leuke combinatie te kunnen zijn. Met een naft zou ik zeker zelf in de pot willen roeren, maar met een diesel.... 'k zou er misschien nog wel mee kunnen leven
enig idee of die nog te koop staat? Misschien krijgen we korting als we daar samen kopen, jij die 2.5 turbodiesel, ik die 2.3-16
De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.
ja die staat nog te koop (al 5 weken voor een zeer degelijke prijs.. ?? ..heb wel nog niet gebeld voor bevestiging)
ik heb gisteren verschillende offertes aangevraagd bij m'n makelaar, ben benieuwd wat daar gaat uitkomen
de automaat; ik rij elke dag met een automaat en ik ben altijd zeer verheugd als ik eens met een manuele kan rijden. kan langs de andere kant ook interessant zijn omdat m'n moeder altijd een automaat "moet" hebben en op deze manier de verzekering zeker op haar naam kan komen staan.
Comment