Hmm die ziet er toch niet goed uit op die betere foto's.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenprachtig idd, en echt een 'kleur'
Maar over de kleur ben ik al bij al vrij voorkeurloos. Rood en zwart staan iets hoger voorgeschreven dan astraalzilver, het rood is zalig, het blauwzwart staat 'm ook heel goed en is de 'typische' 16v-kleur. Rookzilver en astraalzilver vind ik een tikje minder knap, maar zijn ook niet mis en een pakje onderhoudsvriendelijker.
Techniek ed. zijn belangrijker, met eender welke kleur zou ik kunnen leven
Comment
-
als dat geen gestolen foto is... AMG Power pack
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
maar dan nog, niet gek duur. Eens mailen ivm dat powerpack.
Comment
-
Weg tjoeningpijp
Iemand kopen
Onderkant voor:
Comment
-
Comment
-
In elkaar:
Uit elkaar:
Als dat maar goed komt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenGoe bezig ! Die tjoeningpijp was wel vrij fake
Dju, moet nog altijd eens komen zien.
Ik zou zeggen ik kom er eens mee af maar dat zal niet goed komen
Uit die rechterkant kwam eigenlijk zelfs meer doemp uit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk BerichtenAls die echt een amg powerpack heeft wil ik hem eigenlijk wel gaan halen...
Heb wel het gevoel die foto al eens eerder gezien te hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenBen jij daar iets mee dan?
Of gewoon beide houden en 1 van de 2 als trackcar houden
Maar kans is vrij klein dat het die van die foto is en zoja is de kans klein dat het een echte is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk BerichtenEraf halen en in de mijne steken
Of gewoon beide houden en 1 van de 2 als trackcar houden
Maar kans is vrij klein dat het die van die foto is en zoja is de kans klein dat het een echte is
Andere slag en boring, passen die nokkenassen dan enzo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenJij hebt toch een heel ander blok...
Andere slag en boring, passen die nokkenassen dan enzo?
Powerpack is toch speciaal voor de evo 1 gemaakt. Denk eerder dat een gewone 2.5 met powerpack aangepast is zodat het powerpack erop past.
Comment
Comment