Niet slecht
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenZoek mij eens een uberknappe 190 2.5 TD voor minder dan 3000€
zoekt diee is zelf
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenZoek mij eens een uberknappe 190 2.5 TD voor minder dan 3000€
Comment
-
Als ik die vind is die voor mij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fritzerer Bekijk Berichtenmobile.de
zoekt diee is zelf
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenAls ik die vind is die voor mij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtengeloof ik niets van, veel bla bla
Probably true.
Maar als ik een goede conditie 190D 2.5 Turbo Sportline met handbak in 199 vind, voor een goede prijs --->
Dan ga ik toch even nadenken. Zo'n kar kom je nooit meer tegen.
Comment
-
Deze is een leuke schaltgetriebe:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=49479739&__lp=1&scopeId=C&sort Option.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.s ortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=17200& makeModelVariant1.modelId=126&makeModelVariant1.se archInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFre etext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=fal se&minPowerAsArray=85&minPowerAsArray=KW&vehicleCa tegory=Car&segment=Car&fuel=DIESEL&minFirstRegistr ationDate=1985-01-01&maxFirstRegistrationDate=1994-12-31&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUn repaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&customerIdsAsString= 〈=de&pageNumber=1
Maar foute kleur en interieur en uitvoering.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenProbably true.
Maar als ik een goede conditie 190D 2.5 Turbo Sportline met handbak in 199 vind, voor een goede prijs --->
Dan ga ik toch even nadenken. Zo'n kar kom je nooit meer tegen.
Comment
-
Deze
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=44248540&__lp=1&scopeId=C&sort Option.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.s ortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=17200& makeModelVariant1.modelId=126&makeModelVariant1.se archInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFre etext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=fal se&minPowerAsArray=85&minPowerAsArray=KW&vehicleCa tegory=Car&segment=Car&fuel=DIESEL&minFirstRegistr ationDate=1985-01-01&maxFirstRegistrationDate=1994-12-31&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUn repaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&customerIdsAsString= 〈=de&pageNumber=1
Sportline
Kleur valt nog mee. Automaat is spijtig, maar leefbaar.
Prijs....
Comment
-
Deze is eigenlijk ook nog te doen:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=41227178&__lp=1&scopeId=C&sort Option.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.s ortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=17200& makeModelVariant1.modelId=126&makeModelVariant1.se archInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFre etext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=fal se&minPowerAsArray=85&minPowerAsArray=KW&vehicleCa tegory=Car&segment=Car&fuel=DIESEL&minFirstRegistr ationDate=1985-01-01&maxFirstRegistrationDate=1994-12-31&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUn repaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&customerIdsAsString= 〈=de&pageNumber=1
Schaltgetriebe
199
Geen sportline
Wel leuk uitgevoerd.
Droppen, andere zetels en stuur, en interkoelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtenvette shops.
Maar er is ergens een 'real life' 190TE...
moet die even zoeken.
idd, die had s124 achterlichten en zag er zeer goed uit, en had ook een fatsoenlijke motor (3 liter ofzo)
Comment
Comment