prachtig maar viele centen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenprachtig maar viele centen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenZo maken ze ze niet meer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtentoch !
een ouwe saab, dat maken ze ni meer
Comment
-
Hij raakt in geen enkele versnelling meer als ik het goed begrijp?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichtenhttp://www.2dehands.be/mercedes-190-...=37&locale=all
Hij raakt in geen enkele versnelling meer als ik het goed begrijp?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenDa's wel waar
En de meet moet (minstens) even veel draaien rond de 190, hij verdient het, altijd in de schaduw van de E30
Maar er zijn er toch wel wat op het forum he?
-W201
-190-EVO
-Matteo
-Jerred
-Fernand
-Jan007
-190d
-Mattboy20
-Stijn W201
-black benz3
-|) ][ |V| ][
-fiddy (bijna toch)
-stretsj
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenEffe bijgelezen, goed idee zo'n meet
Iemand suggesties voor een datum en plaats? Het zou leuk zijn als we nog wat mooie wegen zouden kunnen doen met de 190's (moet goed te doen zijn, zoveel zullen er ook niet zijn)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenEcht eh
Iemand suggesties voor een datum
september?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenVeiligheidsredenen, ik moet een kar met airbags, ABS en ESP hebben, want mijn vader vertrouwt "die oude sleur" voor geen haar terwijl het een stevig ding is
Hij zegt al een tijd dat hij in de zomer buitenvliegt, maar een vervanger is nog niet echt geregeld, misschien duurt het nog wel even (hij wil me in een Vulva V70)
Maar zo'n meet zou echt nice zijn W201 vs E30
Hij gaat er wel van houden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 190-EVO Bekijk Berichten190 Meet ?
Waar ?
Wanneer ?
Algemeen is september misschien het meest passende (de meesten terug uit vakantie/voor Fiddy en Matteo?) Of liever niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenKallo/Haven Gent? Of andere voorstellen?
Algemeen is september misschien het meest passende (de meesten terug uit vakantie/voor Fiddy en Matteo?) Of liever niet?
Ook voor mij heeft (eind) september heel wat meer kans om mijn auto in orde te krijgen...
Comment
Comment