Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik belde, in principe was hij verkocht aan NL-ers voor €1350 maar als ik onmiddellijk kwam kijken kon ik hem voor €1500 nog hebben.
Wagen is eerste eigenaar volgens mij. Ziet er nog goed uit. Krikpunten zijn ietwat slordig maar degelijk hersteld alle vier. Ook wat roest boven de wielrand linksachter (kan ik wel wegwerken) en de twee voorste deuren onderaan geroest (van water in te staan) maar dat valt niet op. Rijdt perfect met nieuwe remmen (wel niet erg krachtig).
Ik belde, in principe was hij verkocht aan NL-ers voor €1350 maar als ik onmiddellijk kwam kijken kon ik hem voor €1500 nog hebben.
Wagen is eerste eigenaar volgens mij. Ziet er nog goed uit. Krikpunten zijn ietwat slordig maar degelijk hersteld alle vier. Ook wat roest boven de wielrand linksachter (kan ik wel wegwerken) en de twee voorste deuren onderaan geroest (van water in te staan) maar dat valt niet op. Rijdt perfect met nieuwe remmen (wel niet erg krachtig).
Wat denken jullie?
Is dat 1500 gekeurd? Nu, je kan hem op o-platen zetten en achteraf hem zelf laten keuren ook...
Die letzten Worte ...
... eines Diesel-Fahrers:
"Lieber tot, als Schwung verlieren"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ W201/S123/S202 DIESEL(power)ED W201 BENZIN
Comment