Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wat zou je daar eigenlijk aan mogen geven? Aan dat stuur?
Wil ik ook wel is weten.
Mailen en zien wat hij ervoor vraagt. Aan de hoeveelheid foto's en beschrijving te zien zal hij er wel van uit gaan dat het wat waard is. Wat wrs zo is. Maar een koopje is altijd leuk!
Mailen en zien wat hij ervoor vraagt. Aan de hoeveelheid foto's en beschrijving te zien zal hij er wel van uit gaan dat het wat waard is. Wat wrs zo is. Maar een koopje is altijd leuk!
Had gemaild, maar nog geen antwoord. Zou wel leuk zijn voor de heb als het goedkoop is (wat ik ook niet verwacht).
Die letzten Worte ...
... eines Diesel-Fahrers:
"Lieber tot, als Schwung verlieren"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ W201/S123/S202 DIESEL(power)ED W201 BENZIN
dat was ook m'n eerste reactie bij het zien van die foto. Maar als ik de foto's van onder de kap zie, en van het interieur, denk ik eerder 'mooi van ver, ...'.
Je kan natuurlijk altijd mis zitten, daarvoor moet je zo'n wagen irl beoordelen. Maar die foto van het interieur komt niet bepaald overtuigend over bij mij.
ketel staat wel op 16" gulli's, als ik het goed zie tenminste. Leuk!
ik heb totaal zo geen stuurfetisch, ik mis altijd die 'dikke buik' bij andere sturen in een benz, die vervangen ze dan maar door iets wat eruit ziet als een veer
ik heb totaal zo geen stuurfetisch, ik mis altijd die 'dikke buik' bij andere sturen in een benz, die vervangen ze dan maar door iets wat eruit ziet als een veer
Dat is een veiligheidsnaaf. Die plooit als je ertegen gegooid wordt bij een botsing.
een echte stuurfetish heb ik ook niet, maar 't is een feit dat het standaard stuur érg groot is. Zeker voor in een 190. Ik ben (gelukkig) niet van de grootste, maar de meeste mensen vinden simpelweg geen goede rijhouding, omwille van dat stuur.
Dikke buik niet echt, maar wel het stalen geraamte dat achter de centermousse zit. Die buigt ook mee.
hmmm.... dat stalen geraamte is nochtans niet bepaald zacht
weet jij of er van dat AMG-stuurtje 2 diameters in de omloop zijn? RRD zei me gisteren dat je voor een W201 het kleinste moet hebben...van AMG-stuff vind je maar betrekkelijk weinig informatie op internet
Comment