Oorspronkelijk geplaatst door bobo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
Er zou zoiets voor elk model van elk merk moeten bestaan!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenDie ken ik al heel lang. Geschift hoeveel info die kerel daar toch opgezet heeft. Echt respect.
Er zou zoiets voor elk model van elk merk moeten bestaan!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenPrachtig, prachtig maar er gaat niks boven een Brabus monoblock II
Het liefst bordeaux
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenWanneer koop jij nu een 2.6?
Het liefst bordeaux
Heb er ooit eentje gezien in't bordeaux met een beige leder interieur, oh... zo zo zo mooi!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichtenhttp://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...g=&tabNumber=1
Veel opties!
Elektrisch verstelbare zetels in een 190!
Op m'n 2.5 had ik dat ook, vond dat best wel leuk op langere ritjes. Als het er wat ontspannender aan toeging (snelweg) klein beetje naar achteren en rugleuning tikje platter, als je van de snelweg afgaat eventjes het knopje aanraken en je zit terug recht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenWOW kwist niet dat ge de sportzetels in samenspraak met het elektrisch verstelbare kon krijgen, die 2 zijn inderdaad zo goed als fully loaded.
Kan je geen 2de airbag krijgen toen?
Die rode 190, is da nie die die we zagen op die Hollandse meeting?
geen idee van... anders moet je eens op een foto kijken en de nummerplaat checken, ik herinner me die kar niet meer heel goed
Comment
Comment