Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Is misschien al eens gepasseerd:
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenIdd repost. Kakautomaat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenIn de diesel wel, in de benzine niet.
Ik ga hier niet verder op in want jullie snappen het toch niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenIdd repost. KakautomaatOorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten*zucht*
Ik ga hier niet verder op in want jullie snappen het toch niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenGewoon hydraulisch rondom, standaard, lage stand. Voor: 215/45/17 en achter 235/40/17.
Ik heb eens 215-40-17 gehad. Denk dat dat de enigste bij mij was die mocht voor de keuring. Of 205-40-17 kan ook.
Misschien is het anders bij een 16v.
Wel goed dat 215-45-17 niet schuurt, ik dacht van wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk BerichtenDie banden mogen dan niet voor de keuring?
Ik heb eens 215-40-17 gehad. Denk dat dat de enigste bij mij was die mocht voor de keuring. Of 205-40-17 kan ook.
Misschien is het anders bij een 16v.
Wel goed dat 215-45-17 niet schuurt, ik dacht van wel.
Zonder die papieren zou het ook op een 16v niet mogen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenEnkel eens geraakt toen hij nog lager stond (om te showen ), maar anders op de baan nooit last gehad er van.
Nog witter maken?
Kom jong, in de laagste stond kunt ge uw wielen nie draaien , ik zie u gezicht nog in Berlijn :')
En die pinkers moesten al lang in't oranje!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
Ik heb enorm veel zin om die auto te gaan halen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenEn die pinkers moesten al lang in't oranje!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenIk heb enorm veel zin om die auto te gaan halen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk BerichtenDie van mij zijn 5 jaar bleek geweest. Nu zijn ze terug genezen, ze hebben terug kleur gekregen.
En begin nie over da stuur hé Gerre en co of ik heb u vast!
Ik kan echt nie begrijpen hoe ge op een 80's hok witte pinkers kunt steken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenTjoener!
En begin nie over da stuur hé Gerre en co of ik heb u vast!
Ik kan echt nie begrijpen hoe ge op een 80's hok witte pinkers kunt steken
En ze zijn er toch uit
En dan nog, ieder steekt wat hij wilt. De 1 witte pinkers de andere een sportstuur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenDas een AMG stuur, das nie sport maar stoer! (en ferm makkelijk )
Jij had een 190D zeker hé? Zou ik graag eens mee rijden, heb enkel met een 200D gebold met de volle 4 vitessen en jawel... een toerenteller en zwart leder!!!!!!!
(en taxi beige, jaja nen ex-taxi )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk BerichtenJa een 190d. We zien wel 29/11?
We zullen eens van sleutels wisselen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenIk heb enorm veel zin om die auto te gaan halen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenDaar kom ik met ons Helga zeker naartoe!
We zullen eens van sleutels wisselen!
Comment
Comment