Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes 190: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten

Niet te rap van stapel lopen makker. Ik ben er zelfs nog niet eens uit of ik dat wel echt wil...
    Als je snel bent kunnen we er nog mee naar Frankrijk gaan. Ik trakteer gas!

Comment

W116.

W108/W109 zijn idd geniaal knap, maar eigenlijk te mooi (en te oud?) om als daily te gebruiken, in alle omstandigheden. Dat ding moet buiten staan en ook in de winter de baan op gaan. Geen 108/109 dus
      108/9 koop ik me ooit eens, daarvoor heeft Stefaan me al kunnen overtuigen (Ok ik heb 1 blik geworpen op dezijne en ik was verkocht, net zoals met mijn auto )

W116, had ik bijna ook. Een 280S (met carbu dus) in prachtstaat met 188K op en 2500 euro pas herspoten.

Maar volgens bobo zijt ge beter af met nen injectie.

Welke motor?

Vind het trouwens machtige karren mits in het juiste of absoluut foute 70's kleur

Comment

• 280SE, blauw

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

En deze, de kleinste 114 maar 't is toch maar een zespitter, da's wat telt

Comment

• Dat blauw is heel mooi.

Comment

• Prachtige wagens maar dat zijn echt geen auto's om buiten te staan denk ik. Tenzij je graag een depressie krijgt of een quasi nieuwe koopt van €10.000.

Ik zou dan nog eerder geneigd zijn die 16V buiten te zetten
            2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Carkit in een 116

Comment

• diesel blijft tig keer meer gemoedsrust geven dan gas
                maar ik gebruikte de gassers wel als daily en had normaal gezien steeds 2 wagens

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                  Waarom niet eigenlijk? Ik zie niet in waarom je geen fan kunt zijn van gas?
                  Goh, moeilijk uit te leggen maar enkele dingen die daarbij door mijn hoofd spoken: niet overal kunnen tanken, het idee (ten onrechte ik weet het - benzine dampen zijn ook gevaarlijk) van met gas rond te rijden, geur die uit de uitlaat komt vind ik onnatuurlijk voor een auto, ...
                  Kortom, het zal wel ok zijn maar ik wil het zelf niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                    Prachtige wagens maar dat zijn echt geen auto's om buiten te staan denk ik. Tenzij je graag een depressie krijgt of een quasi nieuwe koopt van €10.000.

Ik zou dan nog eerder geneigd zijn die 16V buiten te zetten
                    Naar't schijnt al even vatbaar voor roest als een W123 en das geen goed iets .

Comment

• 190E 1.8 voor slechts 7500EUR
                      De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten

Comment

• Ik wil nog wel eens zien dat die chrome wielbogen er in het fabriek zijn opgezet, ben echt benieuwd.
                          Die letzten Worte ...
                          ... eines Diesel-Fahrers:
                          "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                          ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                          W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                          W201 BENZIN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
                            Ik wil nog wel eens zien dat die chrome wielbogen er in het fabriek zijn opgezet, ben echt benieuwd.
                            Echt eh, viel me ook op
                            Wat zou dat echt nog waard zijn, max. 3500 indien echt mint?

Comment

Echt eh, viel me ook op
                              Wat zou dat echt nog waard zijn, max. 3500 indien echt mint?
                              Gohja... weeral eens, wat de gek er voor vraagt/geeft

Moest die kar bij bijvoorbeeld budgetbenz staan zou die ook >5000 kosten vermoed ik.

Maar 'volledig roestvrij, ook in de krikpunten, UNIEK'.... vind ik toch wel merkwaardig. Dat geldt voor de mijne ook dus zo uniek kan dat niet zijn

Comment

Benaderende biedingen
                                worden in overweging genomen.

Nog niet zien staan in Heist o/d Berg.

Comment

• Toch eens voor gemaild.

Hallo,
                                  Kan u het chassisnummer eens doorsturen?
                                  Dan kan ik de opties eens laten checken.
                                  Ik vermoed dat de chrome wielbogen geen optie is die er in de fabriek opgezet is.
                                  Ik veronderstel dat er een volledig ingevuld onderhoudsboek bij is, want de car pass alleen heeft totaal geen nut bij een auto van die leeftijd?
                                  Die letzten Worte ...
                                  ... eines Diesel-Fahrers:
                                  "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                                  ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                                  W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                                  W201 BENZIN

Comment

Nog een sportline:

Comment

Gohja... weeral eens, wat de gek er voor vraagt/geeft

Moest die kar bij bijvoorbeeld budgetbenz staan zou die ook >5000 kosten vermoed ik.

Maar 'volledig roestvrij, ook in de krikpunten, UNIEK'.... vind ik toch wel merkwaardig. Dat geldt voor de mijne ook dus zo uniek kan dat niet zijn
                                      Er is toch geen enkele gek die hier 7500 aan gaat geven zeker, het blijft een 1.8

Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
                                      Toch eens voor gemaild.

Hallo,
                                      Kan u het chassisnummer eens doorsturen?
                                      Dan kan ik de opties eens laten checken.
                                      Ik vermoed dat de chrome wielbogen geen optie is die er in de fabriek opgezet is.
                                      Ik veronderstel dat er een volledig ingevuld onderhoudsboek bij is, want de car pass alleen heeft totaal geen nut bij een auto van die leeftijd?
                                      Nice
                                      Al iets gehoord van mij ex?

Comment

Er is toch geen enkele gek die hier 7500 aan gaat geven zeker, het blijft een 1.8
                                        gek zijn doet geen zeer. En ik hoop dat er niemand dat bedrag geeft, want zo'n prijzen helpen de markt omzeep. Ik zou het er iig niet aan kunnen geven...

Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                        Nice
                                        Al iets gehoord van mij ex?

niet gedacht dat W201 met iemand anders zou aanpappen....

Comment

En ik hoop dat er niemand dat bedrag geeft
                                          Ik ben daar gerust in.

Wie wilt er nu een 1.8 met wielbogen

Comment

Working...
                                          X