Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik dacht er ook meteen aan toen ik die zag (vooral door die ster op de gril) , die kerel die hem hier via het forum kwam promoten is een ex-leraar van mij
Ziet er wel netjes uit.
Wat is een deftige 190E 2.0 manueel met minder dan 200k km in goede staat eigenlijk echt waard tegenwoordig? Een 1500-2500€ zoiets? Gaan 1.8'jes over het algemeen goedkoper (lagere taksen ofzo) of juist niet?
Wat is een deftige 190E 2.0 manueel met minder dan 200k km in goede staat eigenlijk echt waard tegenwoordig? Een 1500-2500€ zoiets? Gaan 1.8'jes over het algemeen goedkoper (lagere taksen ofzo) of juist niet?
Ja 1500 tot 2500 afh van de staat natuurlijk.
Ik denk dat 1.8 en 2.0 zowat op zelfde prijs zitten. Zal nooit veel verschil opzitten, als er al verschil opzit.
Soms kost een 1.8 € 7500. Door de chrome wielbogen
Comment