Jammer dat er geen 2.3 16 bestaat met enkel maar de sportline shit erop.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenBwa, een gewone 16v is net nog discreet genoeg (bumperschilden maken hem net dat specialer), de spoiler is op het randje maar kan nog net, een EVO is er los over imo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenaloewel, nee bij de tweede gedachte
dan laat je bij amg maar een discrete 190 3.0 prepareren
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenTeveel taks..in aankoop, of zou amg +400000 bef hebben gevraagd voor de ombouw
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenEen 190E 2.3 moet toch ook al vlotjes rijden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk BerichtenMja dan toch liever de 2.6. 6 cil ipv 4 bij de 2.3.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenmaar mss wel goekoperin aankoop, of zou amg +400000 bef hebben gevraagd voor de ombouw
van wiki
The 190 E 3.2 AMG was the first model sold through Mercedes-Benz dealerships with Mercedes-Benz new car warranty. About 200 complete cars were made, in black or silver: they were very expensive (about $90,000).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten6cil is leuk, maar mocht ik de mijne gevonden hebben met een 2.0 of een 2.3 dan was ik ook verkocht geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk BerichtenEVO 1 gaat nog, de 2 wel.
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk Berichten
Zalige kleur en velgen. Had zo'n Cocoon zowiezo leder?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenje had cocoon in 3 levels
een 2.6 had sowieso level 3
met leder
Ik wil stof!
Comment
Comment