Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ah serieus is de uwe ook van een handelaar? Ik heb zo'n ideaal beeld om een prachtige 190 te kopen bij nen oude mens op den buiten
Zo'n handelaar zal ook minder snel iets van z'n prijs willen doen vrees ik, waarschijnlijk vrijdag toch eens langsgaan.
Ah serieus is de uwe ook van een handelaar? Ik heb zo'n ideaal beeld om een prachtige 190 te kopen bij nen oude mens op den buiten
Zo'n handelaar zal ook minder snel iets van z'n prijs willen doen vrees ik, waarschijnlijk vrijdag toch eens langsgaan.
Amai, IMPORT-EXPORT en int Frans ik denk dat ik zelfs al niet meer zou gaan zien
Straf dat zo'n pareltje van daar komt! Pff ik wil ook een mint rookzilveren
Klopt. Wel beetje beu van taxen voor iemand van onze leeftijd... Of zou je hem inschijven als classic?
Inderdaad heel spijtig, want 2.6'en zijn soms echt cheap, maar de taksen en verzekering zijn inderdaad zwaar klote
Wat houdt dat in als classic inschrijven? Bij verzekering als 2de wagen ingeven?
Comment