Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door porschepipo Bekijk BerichtenDe batterij waarschijnlijk.
Batterij eerst bekeken. De 2 polen zijn bedekt met een witte substantie, iemand een idee wat dat is?
Dan met startkabels getracht te starten maar dit had geen enkel effect.
Omdat hij in de weg stond op de oprit hebben we besloten hem er af te laten bollen en op straat te duwen. Ik sta op straat en op het moment dat men begint te duwen draai ik nog eens aan het contact en start hij meteen.
Wat is er nu juist gebeurd?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenIk had ook zo'n vermoeden.
Batterij eerst bekeken. De 2 polen zijn bedekt met een witte substantie, iemand een idee wat dat is?
Dan met startkabels getracht te starten maar dit had geen enkel effect.
Omdat hij in de weg stond op de oprit hebben we besloten hem er af te laten bollen en op straat te duwen. Ik sta op straat en op het moment dat men begint te duwen draai ik nog eens aan het contact en start hij meteen.
Wat is er nu juist gebeurd?
Comment
-
Nee als de spanning te laag is (door zwakke accu of door slecht contact), kan 'ie de pignon van de startmotor wel vooruit duwen maar de motor niet meer ronddraaien.
Is dus perfect mogelijk dat alle lichtjes enz. werken, en dat de enkel de starter de motor niet meer ronddraait.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenSlecht contact aan de polen.
Polen loskoppelen, en zowel de bornen als de schuifcontacten van de kabels goed proper schuren en schoonmaken.
Je kan kopervet gebruiken om de polen nadien weer in te smeren, om die zever niet opnieuw te krijgen.
Waar kan ik kopervet vinden?
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenOri Benz batterij?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenThanks, mijn grootvader heeft me net hetzelfde aangeraden maar ik hoor het toch liever van iemand die ik op dit vlak wat meer vertrouw
Waar kan ik kopervet vinden?
Ik denk het, ik controleer het morgen nog eens.
Brezan, auto5, prosec, fabory, euroshop, gamma of brico mss zelfs?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenEn nu heb ik ineens zin om de Nordschleife te doen met de 16v, hoe zou dat nu komen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenOri Benz batterij?
Daarnet startte hij weer zonder problemen. 1 van de komende dagen toch maar Mattheus zijn raad opvolgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenHet is een Uranio batterie (Italiaans dus)
Daarnet startte hij weer zonder problemen. 1 van de komende dagen toch maar Mattheus zijn raad opvolgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tato Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenFUH, da's die van Fiddy denk'k. Na de plaatwissel?
Comment
Comment