Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Nope staat altijd achteraan.
Vind het al erg genoeg dat 'ie hierthuis gewoon langs de baan geparkeerd moet staan. Ik laat die elke avond met een bang hartje achter.
En die 3.500 voor die 2.6? Is dat ongeveer de prijs voor een -op eerste zicht- goed verzorgde 190? Zeker omdat zo'n 2.6 niet echt fiscaal vriendelijk is, of valt dat na 20 jaar goed mee?
En die 3.500 voor die 2.6? Is dat ongeveer de prijs voor een -op eerste zicht- goed verzorgde 190? Zeker omdat zo'n 2.6 niet echt fiscaal vriendelijk is, of valt dat na 20 jaar goed mee?
BIV is 61.5€ - dus zo goed als niks-, verkeersbelasting daarentegen bedraagt een goeie 600€ (14FPK) zolang hij geen 25 is.
In BE kom je de 2.6 al niet veel tegen, op autoscout.DE heb ik al gemerkt dat een propere 2.6 al snel naar de 4.000€ gaat.
Afgelopen zondag zo'n kleine 200 km gereden met een 190d, zalig gevoel in zo'n wagen rijden. Geen toerenteller en maar vier versnellingen was even wennen maar toch is het een comfortabele auto. Ok hij zit wat hoog in toeren bij 130 km/h en is niet zo stabiel meer maar toch vond ik het een leuke ervaring. Kracht was ook wel wennen...
Afgelopen zondag zo'n kleine 200 km gereden met een 190d, zalig gevoel in zo'n wagen rijden. Geen toerenteller en maar vier versnellingen was even wennen maar toch is het een comfortabele auto. Ok hij zit wat hoog in toeren bij 130 km/h en is niet zo stabiel meer maar toch vond ik het een leuke ervaring. Kracht was ook wel wennen...
Ligt aan de banden, met de 185 65 15 bandjes vind ik het ook tegenvallen, met 205 55 15 banden tegen 160-170 nog even stabiel
Ben trouwens juist terug van Dublin, maar 2 190's in heel de stad gezien
Comment