Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
best wel een knappe 190 trouwens. Autoklima, schuifdak, elektrisch verstelbare zetels met geheugen aan bestuurderskant, zetelverwarming,.... en kniestootkussen
Op sommige foto's lijkt het mij dat die er iéts anders uitzien dan die van de EVO1
Volgens mij zijn ze allebei 8*16 et 34 (zoals ook de wielen van een 500E 8-loch). Als ik tijd heb, zal ik ook eens zoeken of ze exact hetzelfde zijn als de SL, 100% durf ik dat niet zeggen.
Die letzten Worte ...
... eines Diesel-Fahrers:
"Lieber tot, als Schwung verlieren"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ W201/S123/S202 DIESEL(power)ED W201 BENZIN
Een vraagje, misschien dat matteus daar op kan antwoorden...
Als ik het goed heb werkt ASD hydraulisch, met de oliedruk van.... de schokdempers/niveauregeling achteraan.
Hoe zit dat dan voor op een 2.5-16 je oem ophanging er onderuit te halen en te vervangen door een andere setup? ASD vervangen door 2.3-16 LSD? Of sperloos door het leven gaan? Of ASD rechtstreeks van de niveauregelaarpomp olie geven, en dat circuit dus wat aanpassen? Of kan je maar beter gewoon een 2.3-16 kopen?
Een vraagje, misschien dat matteus daar op kan antwoorden...
Als ik het goed heb werkt ASD hydraulisch, met de oliedruk van.... de schokdempers/niveauregeling achteraan.
Hoe zit dat dan voor op een 2.5-16 je oem ophanging er onderuit te halen en te vervangen door een andere setup? ASD vervangen door 2.3-16 LSD? Of sperloos door het leven gaan? Of ASD rechtstreeks van de niveauregelaarpomp olie geven, en dat circuit dus wat aanpassen? Of kan je maar beter gewoon een 2.3-16 kopen?
worden die leidingen niet gewoon afgedicht aan het einde, waardoor de systeemdruk behouden kan blijven voor het ASD?
Inderdaad. Als je beslist om gewone schokdempers te steken, dan kan je gewoon de leidingen die naar de schokdempers lopen afdichten. waar speelt geen rol uiteraard.
Ook moet je het regelsysteem 'out of order' stellen. Kan wss door bijv. een zekering weg te halen, of gewoon de interieurschakelaar te verwijderen. Je moet zeker zijn dat je het systeem niet iets kan laten doen, wat het eigenlijk niet meer 'kan'. (lees: schokdempers opvullen die er niet meer zijn...)
Op die manier gaat het ASD nog perfect werken. Het heeft allemaal aparte leidingen en klephuisjes, regelventielen en een regelunit.
Comment