Oorspronkelijk geplaatst door W201
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenIets wat jij niet hebt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk BerichtenJij wilt een e30 carlito wilt een 190 wie heeft er dan smaak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenAls ik van u was zou ik dat Weber Motormanagementsysteem ook kopen dan, gaat alles veel simpeler maken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk BerichtenMotormanagementsysteem is blijkbaar al verkocht
Nuja, je kan de bestaande dingen natuurlijk ombouwen, maar er gaan volgens mij problemen optreden met de dosering en timing.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenVolgens mij ben je dan bitter weinig met die einzeldrossels.
Nuja, je kan de bestaande dingen natuurlijk ombouwen, maar er gaan volgens mij problemen optreden met de dosering en timing.
Ken je soms de prijzen van zo'n Flachschieber?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk BerichtenK beter een volledige set kopen dus.
Ken je soms de prijzen van zo'n Flachschieber?
Denk dat die ook rond die 6k gaan zitten voor zo een flachding.
Maar ik zou wachten tot die pipo uit St Niklaas stopt met in zijn bed te liggen stinken, die weet daar meer over
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenGeen flauw idee.
Denk dat die ook rond die 6k gaan zitten voor zo een flachding.
Maar ik zou wachten tot die pipo uit St Niklaas stopt met in zijn bed te liggen stinken, die weet daar meer over
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk BerichtenEinzeldrossel
Ik wil da hebben
Weet iemand wat je nog allemaal nodig hebt ( buiten alvast een 16v om te beginnen ) om zoiets op een 16v te zetten? En hoeveel pk winst haal je hiermee?
Je kan van je 2.5-16 natuurlijk wel eerst een korteslagblok maken, maar dan ben je direct heel wat geld kwijt. Maar als je dat deftig doet (met lichtere materialen etc.) dan ga je ook makkelijk over die 250pk...
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk BerichtenDe kerstman heeft mijn eerste 16v gebracht
die heb ik ook nog willen kopen
van waar heb je 'm?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk BerichtenK beter een volledige set kopen dus.
Ken je soms de prijzen van zo'n Flachschieber?
Zelf maken die handel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk BerichtenHoe staat het met jouw echte karren? Al met de ene gereden en de andere al verkocht?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk BerichtenOp een gewone 16v heeft dat niet zoveel resultaat eigenlijk. 250pk is als je een einzeldrossel zonder veel verdere aanpassingen op een EVO-blok zet, op een gewone 2.5-16....230pk ofzo?
Je kan van je 2.5-16 natuurlijk wel eerst een korteslagblok maken, maar dan ben je direct heel wat geld kwijt. Maar als je dat deftig doet (met lichtere materialen etc.) dan ga je ook makkelijk over die 250pk...
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenvéééét
die heb ik ook nog willen kopen
van waar heb je 'm?
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk BerichtenEen flachschieber is eigenlijk heel simpel.
Zelf maken die handel
En hoeveel powaaaah geeft dat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenHet is nog geen 2009 Denk dat ik die champagne in februari ga inschrijven ofzo. Januari is een belachelijk dure maand voor mij (heel veel rekeningen te betalen , oa taks van 3 auto's ....)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk BerichtenZalig nog maar even wachten. Moet wel ni simpel zijn zo 2 van die karren staan hebben en er ni mogen mee rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk Berichten
Meer info?
En hoeveel powaaaah geeft dat?
het fijne weet ik er ook niet van hoor, maar voor een einzeldrossel heb je voor elk van de 4 inlaatkanalen een eigen gasklep. In die buis zelf zit dan een vlinderklep. Niet zo simpel om zelf te maken. Bij een flachschieber heb je een behuizing waar één plaat met 4 gaten in zit die verschuift, zodat de opening en de doorstroom in de inlaatkanalen geregeld wordt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenIs er nooit een 190 Combi gebouwd?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenIs er nooit een 190 Combi gebouwd?
en maar goed ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichteneen driedeurs hatch alleszins wel.... maar ook niet officieel.
en maar goed ook
Comment
Comment