Oorspronkelijk geplaatst door Avantus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenHeeft dat blok dan een andere boring/slag?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenblijkbaar wel hé, zitten andere zuigers in.
Ik vraag mij wel af naar welke maat die gegaan zijn dan
Comment
-
Of gewoon denken "fuck AMG" en hier gaan shoppen:
Unser Haus hat sich auf die Mercedes-Benz Fahrzeuge der 1980er und 1990er Jahre spezialisiert. Unsere Wurzeln liegen beim 190er (Baureihe w201), den wir auch heute noch mit Begeisterung betreuen. Im Laufe der Jahre haben wir unser KnowHow und unsere Passion auf die Baureihen W124, W126, R107, R129, R170 und W140 ausgeweitet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDie velgen van de EVOI zijn blijkbaar niet meer origineel te krijgen.
Ze bieden wel een vervanger aan.
Originele onderdeelnummer: A 129 400 08 02
Vervangen door: A 129 400 01 02 en A 201 400 06 25
En nu is het te krijgen als onderdeelnummer B6 6 47 0051
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenhttp://cgi.ebay.fr/ws/eBayISAPI.dll?...m=170288988317
kar staat in de vogezen.
Eine Sonderstellung nimmt der M102991 in der AMG Power Pack Version ein, deren Abweichungen gesondert aufgefuehrt werden.
Die Hauptänderungen am Motor des 2.5-16 Evolution (Motorbaumuster M102.991) sind:
-geaenderter Zylinderkopf mit nun hemisphärischem (halbkugelförmig) Brennraum
-grössere Ein-/ und Auslasskanäle im Vergleich zum 2.5-16 M102.990
-geändertes Saugrohr (grösserer Durchmesser)
-geänderter Fächerkrümmer (grösserer Durchmesser)
-geändertes Bohrungs-/ Hubverhältnis
-überarbeiteter Motorblock
-neue Kurbelwelle mit 8 Gegengewichten
-neue Pleuel
-auf die Bohrung, Hub, Drehzahl und Temperatur angepasste Kolben mit zylinderfoermiger Mulde
-das Verdichtungsverhältnis wird mit 9,7:1 beibehalten
-erstmaliger Einsatz von Ölspritzduesen zur Kolbenkühlung in der 16V Motorenbaureihe
-angepasste EZL und KE- Jetronic Steuergeräte
-auf die neue Maximaldrehzahl angepasstes Kraftstoffpumpenrelais
-AMG Power Pack: 165 KW 225 PS
Maar toen kon je Tuning nog met een hoofdletter schrijven. Tegenwoordig hangen ze je kar even aan de pc en krijg je meer resultaat
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenDus als ik het goed voorheb is een EVO I altijd een 2.5-16, maar een 2.5-16 niet altijd een EVO I.
En de EVO I heeft die hogere spoiler.
Juist?
net zoals: niet elke E30 M3 is een Cecotto, maar omgekeerd wel.
vreemd hé?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk BerichtenGeen zorgen mensen hij komt origineel te staan.
Uitgenomen mss de uitlaat
Hier is ie dan
(sorry voor slechte kwaliteit is maar snel snel gedaan en was al donker)
kar ziet er op het eerste zicht nog niet zooo slecht uit... nuja, foto's overdag zullen wel een ander beeld geven, maar toch, ik ben er vrij zeker van dat je hier een goede koop aan gedaan hebt
Hangen er platen op? Kom je er niet even mee langs, blokpauze?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenkijk eens of de ET van die velgen van een R129 veel anders is?
Maar aangezien er die 201 nr bijstaat heb ik zo een licht vermoeden dat dat spacers zijn om die ET waarde wél te laten kloppen.
Maar kzal nog eens beter zoeken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenhttp://cgi.ebay.fr/ws/eBayISAPI.dll?...m=170288988317
kar staat in de vogezen.
Eine Sonderstellung nimmt der M102991 in der AMG Power Pack Version ein, deren Abweichungen gesondert aufgefuehrt werden.
Die Hauptänderungen am Motor des 2.5-16 Evolution (Motorbaumuster M102.991) sind:
-geaenderter Zylinderkopf mit nun hemisphärischem (halbkugelförmig) Brennraum
-grössere Ein-/ und Auslasskanäle im Vergleich zum 2.5-16 M102.990
-geändertes Saugrohr (grösserer Durchmesser)
-geänderter Fächerkrümmer (grösserer Durchmesser)
-geändertes Bohrungs-/ Hubverhältnis
-überarbeiteter Motorblock
-neue Kurbelwelle mit 8 Gegengewichten
-neue Pleuel
-auf die Bohrung, Hub, Drehzahl und Temperatur angepasste Kolben mit zylinderfoermiger Mulde
-das Verdichtungsverhältnis wird mit 9,7:1 beibehalten
-erstmaliger Einsatz von Ölspritzduesen zur Kolbenkühlung in der 16V Motorenbaureihe
-angepasste EZL und KE- Jetronic Steuergeräte
-auf die neue Maximaldrehzahl angepasstes Kraftstoffpumpenrelais
-AMG Power Pack: 165 KW 225 PS
de velgen maken de auto... of verknallen hem.
Die kar staat wel op 25km van ons deur Jerred, geen zin in een tweede?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenkijk eens of de ET van die velgen van een R129 veel anders is?
edit: et34 dus
Comment
Comment