Oorspronkelijk geplaatst door Jerred
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk BerichtenHoe kan ik dat zien? Als hij een kat had is die in ieder geval weg maar dat kan ook door die andere uitlaat zijn.
150kW?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk BerichtenSpeed natuurlijk
Waarom ben toch al lang op zoek. Niet speciaal naar een evo maar als je dit tegenkomt...
Hoeveel voor die uitlaat?
Wil die ketel wel eens horen nu...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenVette ride, Jerred . Precies nog wel in redelijk goede staat, dus ik zie dat goed komen na wat de-tjoening .
Die uitlaten zijn er zo ver over . Zalig .
Ik wil die uitlaten een keertje horen voor je ze er onder uit pleurt .
Linkvoor heeft hij schade polyester kap aan het wiel is kapot en deuk in de deur. Op de koffer waar de spoiler vastzit is vrij veel roest en ook een beetje op de motorkap van een steen ofzo en niet naar om gekeken.
Technisch valt goed mee denk ik, gewoon nekeer een zeer grondig onderhoud en met die banden best rubbers enzo ook vervangen. En binnenin elect dingen wat nakijken. Staat een alarm op dat ook ruiten en dak kan bedienen en daar is iets mis mee dus een aantal dingen gaan niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenkilowattage op de papieren?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenhttp://cgi.ebay.fr/ws/eBayISAPI.dll?...m=170288988317
kar staat in de vogezen.
Eine Sonderstellung nimmt der M102991 in der AMG Power Pack Version ein, deren Abweichungen gesondert aufgefuehrt werden.
Die Hauptänderungen am Motor des 2.5-16 Evolution (Motorbaumuster M102.991) sind:
-geaenderter Zylinderkopf mit nun hemisphärischem (halbkugelförmig) Brennraum
-grössere Ein-/ und Auslasskanäle im Vergleich zum 2.5-16 M102.990
-geändertes Saugrohr (grösserer Durchmesser)
-geänderter Fächerkrümmer (grösserer Durchmesser)
-geändertes Bohrungs-/ Hubverhältnis
-überarbeiteter Motorblock
-neue Kurbelwelle mit 8 Gegengewichten
-neue Pleuel
-auf die Bohrung, Hub, Drehzahl und Temperatur angepasste Kolben mit zylinderfoermiger Mulde
-das Verdichtungsverhältnis wird mit 9,7:1 beibehalten
-erstmaliger Einsatz von Ölspritzduesen zur Kolbenkühlung in der 16V Motorenbaureihe
-angepasste EZL und KE- Jetronic Steuergeräte
-auf die neue Maximaldrehzahl angepasstes Kraftstoffpumpenrelais
-AMG Power Pack: 165 KW 225 PSOorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
Begin nu maar te zoeken naar een goedkope urq
Heeft 108k km.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
Hoeveel voor die uitlaat?
Wil die ketel wel eens horen nu...
Kga eerst es zien hoeveel van die uitlaat niet standaard is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk BerichtenStaat er niet op. Op gelijkvormigheidsattest staat zoiets niet en op inschrijvingsbewijs staat het hier niet op.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk BerichtenLol kopen?
Kga eerst es zien hoeveel van die uitlaat niet standaard is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenNice! Dan moet je ook geen kat steken
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenAls je een Lambda-sonde tegenkomt heb je pech
Bij die 2.3 16v was er wat verschil tussen die met kat en zonder kat (en zelfs die dat voorzien zijn op een kat) maar bij die 2.5 ook?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk Berichten
Waar zou ik die moeten vinden?
Bij die 2.3 16v was er wat verschil tussen die met kat en zonder kat (en zelfs die dat voorzien zijn op een kat) maar bij die 2.5 ook?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk BerichtenBegin nu maar te zoeken naar een goedkope urq
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bucky Laplasse Bekijk Berichten'k weet een goed projectje staan maar 'k denk niet dat 't weg mag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk BerichtenValt te zien he als er binnenkort een bijkomende taks komt voor katlozen kan je wel de moeite doen om die ff terug te steken voor je naar de control gaat.
Waar zou ik die moeten vinden?
Bij die 2.3 16v was er wat verschil tussen die met kat en zonder kat (en zelfs die dat voorzien zijn op een kat) maar bij die 2.5 ook?
Het verschil tussen RUF, ECE en KAT is het volgende:
ECE: Selectiehendel loodvrij/geen loodvrij
KAT: Selectiehendel Loodvrij/geen loodvrij en lambdasonde in uitlaat
RUF: Geen van bovenstaande
zo is het alleszins bij een C126.
Die selectiehendel is een fiche die in de zekeringkast zit, en die past het ontstekingstijdstip aan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk BerichtenVoor hoeveel laat jij de poort los en de sleutels op het contact steken
Comment
Comment