Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes 190: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door 190-EVO Bekijk Berichten
    Als ik dan toch ééntjes koop zou ik dan liever de originele hebben ze.
    lol

Het enige dat verschilt is zoals carlito zegt de serienummer. Het serienummer staat op de achterkant van de velg en is dus nooit zichtbaar. De volledige velg is dezelfde qua afmetingen en design. Niemand kan dan ook het verschil zien of voelen tussen een gemonteerde r129 en w201 evo1 velgen.

Foto:

Comment

• wie gaat er allemaal zijn dan???
      • 190-EVO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk Berichten
        Voor die pook. Is natuurlijk wel van de tijd toen klant nog koning was dus mss als je vroeg ik wil zo'n pook dat je die er wel bijkreeg. Ik dacht dat airco er ook nooit op stond maar er zijn er wel veel die dat hebben. Allemaal achteraf erin gezet?

Zijn er 502 van gemaakt maar maar 500 van verkocht niet?
        Hallo jerred.

Heb hier nog papieren liggen ten tijde dat die van mij nieuw werd aangekocht, en airco kon niet geleverd worden op de EVO1.
        Alsook de pook kan onmogelijk van de EVO1 zijn maar wel van een 2 (dus die is geld waard )
        Normaal gezien zijn de EVO1 ook wel genummerd en zouden ze ergens moeten terug vinden via het chasis nr , trouwens van elke originele EVO1 begint het chasis nr met WDB201 036 ......

Op deze site vind je wel enkele leuke dingen terug over de EVO's
        En daar kan je trouwens ook terug vinden dat een EVO1 toch wel ergens genummerd moet zijn

Find the best digital marketing agencies in the World. We connect businesses like yours with the world’s most elite digital marketing agencies. Our platform is meticulously designed to match you with the perfect partner, helping you drive growth, generate leads, and scale your business to new heights.

Comment

wie gaat er allemaal zijn dan???
          • 190-EVO
          die van jerred is nog niet ingeschreven, dus je zal de enige EVO1 zijn

Comment

• With only 502 190E Evolution 1 & 2 models made, These cars are a true collectors Mercedes-Benz!
            ''If you are lucky enough to own one, I doubt you'll ever see another on the road''.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
              die van jerred is nog niet ingeschreven, dus je zal de enige EVO1 zijn

hihi geestig x2

zal iets voor de toekomst zijn hé

Comment

vind die evo2 velgen nog altijd vetter.
                Bestaat in smaken hé.

Mijn evooke komt van een familie waar er een 1 en een 2 rond liep, papa had de evo 2 geplooid en het wrak verkocht met de evo1 velgen erop.

Dus heb ik nog enkel het reservewiel als origineel.

Wat zouden deze evo 2 velgen trouwens waard zijn?
                EVOII velgen zijn ook raaaaazend knap

maar op een EVOI staan de gullideckel nu eenmaal knapper, passen meer bij het hoekige, kantige design van een 190... de EVOII met z'n minder strak getekende bodykit en z'n 'overdreven' design slikt die EVOII velgen véél beter

en los van bovenstaande mening, vind ik dat dit soort wagens origineel horente blijven *

(*: technische verbeteringen altijd toegestaan)

Comment

Bestaat in smaken hé.

Mijn evooke komt van een familie waar er een 1 en een 2 rond liep, papa had de evo 2 geplooid en het wrak verkocht met de evo1 velgen erop.

Dus heb ik nog enkel het reservewiel als origineel.

Wat zouden deze evo 2 velgen trouwens waard zijn?
                  was die EVOII zo geplooid dat ie onherstelbaar was, of rijdt die nog rond?

vind het elke keer jammer om te horen dat er een EVO van de wereld is. Ze zijn al zo schaars

Comment

trouwens van elke originele EVO1 begint het chasis nr met WDB201 036 ......
                    EVO II ook.

201034 = 2.3-16
                    201035 = 2.5-16
                    201036 = 2.5-16 Evolution

Belangrijker is eigenlijk de motor. Dat moet een 102.991 zijn voor een EVO I en een 102.992 voor een EVO II.

Aangezien Jerred motornummer 102991 10 000044 heeft, vraag ik mij af of hij dan chassis nummer 44 heeft ook.

Weet jij welke nummer van de hoeveel je hebt? en kan jij dat in je motornummer zien?

Comment

Vreemd. Volgens die site heeft een EVO een duplex ketting, terwijl naar mijn weten een EVOII een simplex heeft.

Carlo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                        EVO II ook.

201034 = 2.3-16
                        201035 = 2.5-16
                        201036 = 2.5-16 Evolution

Belangrijker is eigenlijk de motor. Dat moet een 102.991 zijn voor een EVO I en een 102.992 voor een EVO II.

Aangezien Jerred motornummer 102991 10 000044 heeft, vraag ik mij af of hij dan chassis nummer 44 heeft ook.

Weet jij welke nummer van de hoeveel je hebt? en kan jij dat in je motornummer zien?

Ben nog altijd op zoek waar je het productie nummer van de EVO1 kan terug vinden.
                        Zal sebiets eens kijken naar mijn motor nr.
                        Ben sebiets terug

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                          Vreemd. Volgens die site heeft een EVO een duplex ketting, terwijl naar mijn weten een EVOII een simplex heeft.

Carlo?
                          EVO 1 = duplexketting
                          EVO 2 = enkele ketting

Comment

Ben nog altijd op zoek waar je het productie nummer van de EVO1 kan terug vinden.
                            Zal sebiets eens kijken naar mijn motor nr.
                            Ben sebiets terug
                            Chassisnr is ook goed, kan ik motornummer wel opzoeken

Comment

EVO 1 = duplexketting
                              EVO 2 = enkele ketting
                              Dacht ik wel. Rommelsite dus.

Comment

• Die van mij heeft motor nr 102991 10 000356

Zou 356 dan ook het productie nr zijn ?

Comment

Bestaat in smaken hé.

Zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                                    Zeker?

Redelijk zeker tot ik de originele vind voor een leuke prijs

Comment

Die van mij heeft motor nr 102991 10 000356

Zou 356 dan ook het productie nr zijn ?
                                      Het is dat wat ik mij afvraag dus.

Of motornummer en productienummer overeenkomen bij EVO 1.

Jerred zijne staat ook bij cabine: 00050, maar ik weet niet of dit verschilt bij verschillende EVO 1's.

Als je zo vriendelijk zou zijn om jouw chassisnummer door de PM'en, kan ik dat cabine-nummer ook eens checken. Als dat bvb 168 is, kan dat ook de productienummer zijn

Comment

• allé is toch zo lelijk niet
                                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

Het is dat wat ik mij afvraag dus.

Of motornummer en productienummer overeenkomen bij EVO 1.

Jerred zijne staat ook bij cabine: 00050, maar ik weet niet of dit verschilt bij verschillende EVO 1's.

Als je zo vriendelijk zou zijn om jouw chassisnummer door de PM'en, kan ik dat cabine-nummer ook eens checken. Als dat bvb 168 is, kan dat ook de productienummer zijn
                                          Merci!

Cabine: 348

Ik veronderstel dus dat dat de productienummer is.

Dit maakt me nog meer jaloers op Jerred, nummer 050 van 502

Comment

Working...
                                          X