Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenOmdat dat een mooier nummer is.
Als je voor mij 2 verschillende EVO 2's zet, eentje met 100.000km en nr 356/502 en eentje met 200.000km en nr 035/502 neem ik direct die 035, dat staat gewoon vetter.
Of het moet 111, 222, 333 of 444 zijn
Neem dan meteen 001 of 500 ofzo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenOmdat dat een mooier nummer is.
Als je voor mij 2 verschillende EVO 2's zet, eentje met 100.000km en nr 356/502 en eentje met 200.000km en nr 035/502 neem ik direct die 035, dat staat gewoon vetter.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenNeem dan meteen 001 of 500 ofzo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk BerichtenOp mijn pook staat 096 is dat dan geen 'mooi' nummer?
Maar tis niet het juiste, en tis al helemaal niet de juiste pook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenJa, als jij die voor mij kan vinden tegen een normale prijs direct (het mag zelfs wat duurder zijn dan)...
Een evo II met mooi nummer zonder tjoening met alle opties inclusief airco en cruise control?
Veel geluk mijn eisen waren veel lager en ik vond het al (te) lang duren.
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenJawel, das een mooi nummer, want dat begint met 0
Maar tis niet het juiste, en tis al helemaal niet de juiste pook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk BerichtenSamengevat wil jij:
Een evo II met mooi nummer zonder tjoening met alle opties inclusief airco en cruise control?
Veel geluk mijn eisen waren veel lager en ik vond het al (te) lang duren.
Hoe weet jij zeker dat het niet het juiste nr is? Pook ok.
Maar ik wil helemaal geen 16v meer eigenlijk.
En dat van die nummer: jouw motor heeft nummer 44 en jouw cabine heeft nr 50, dus ik veronderstel dat het een van beide is die juist is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
En volgens hem zou een E39 M5 een automaat moeten hebben.
En volgens hem is een 2.3-16 rommel omdat er een 2.5-16 is, die overigens praktisch identiek hetzelfde rijdt.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door 190-EVO Bekijk Berichtenhihi geestig x2
zal iets voor de toekomst zijn hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk BerichtenHij had die al een tijdje was een persoonlijke auto van hem en heeft die vorig jaar ook eens te koop gezet maar dan besloten om hem toch te houden. Nu dan toch verkocht
Heb je hem gekeurd gekocht en ga je hem direct inschrijven of nog effe wachten?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenIk vind het wel zalig dat Jerred deze gekocht heeft: is er weer ééntje die uit de hel gered wordt!
Jerred pm'de me net al met de vraag of een SEC-motorkap zonder al te veel aanpassingen zou passen, en had deze week ook al iets laten vallen van als hij toch volledig moest herspoten worden hij ook zou overwegen een iets opvallender kleurtje te nemen.... eventueel parelmoer paarsrood
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtendenk je?
Jerred pm'de me net al met de vraag of een SEC-motorkap zonder al te veel aanpassingen zou passen, en had deze week ook al iets laten vallen van als hij toch volledig moest herspoten worden hij ook zou overwegen een iets opvallender kleurtje te nemen.... eventueel parelmoer paarsrood
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk BerichtenIs het deze handleiding dat je hebt? Volgens dat boekje zou motor dus hetzelfde zijn met of zonder kat.
Als je eens tijd hebt mag je altijd eens een foto nemen van je uitlaatlijn. Dan kan ik zien tot waar de mijne origineel is...
Die heb ik ook ja , maar het zijn eigenlijk meer technische details over de motor en onderdelen ervan, ook de totale uitleg van de ophanging en alle carroserie onderdelen
Comment
-
Dit is dan een handleiding over de ophanging
Zijn slechts enkele scans ze
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk BerichtenDe boekjes van uw scans heb ik. Maar staat eigenlijk niks in over de uitlaatlijn Heb wel een onderhoudshandleiding voor een 2.3 16v daar staat wel wat in over de uitlaatlijn maar bij een evo is dat niet hetzelfde dacht ik.
Ik heb exploded views van elk onderdeel normaalgezien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenWat moet je precies weten?
Ik heb exploded views van elk onderdeel normaalgezien
Comment
Comment