Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes 190: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk Berichten
    Is carlsson niet met 2 s'en?

Wie weet is het wel productienummer 3 en staat daar een amg powerpack op en heeft carlson dat dan nog eens verder getuned
    lol, juist

en ik hoop met je mee!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
      Omdat dat een mooier nummer is.

Als je voor mij 2 verschillende EVO 2's zet, eentje met 100.000km en nr 356/502 en eentje met 200.000km en nr 035/502 neem ik direct die 035, dat staat gewoon vetter.

Of het moet 111, 222, 333 of 444 zijn

Neem dan meteen 001 of 500 ofzo.

Comment

Als je voor mij 2 verschillende EVO 2's zet, eentje met 100.000km en nr 356/502 en eentje met 200.000km en nr 035/502 neem ik direct die 035, dat staat gewoon vetter.

Comment

Op mijn pook staat 096 is dat dan geen 'mooi' nummer?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
            Neem dan meteen 001 of 500 ofzo.
            Ja, als jij die voor mij kan vinden tegen een normale prijs direct (het mag zelfs wat duurder zijn dan)...

Comment

Op mijn pook staat 096 is dat dan geen 'mooi' nummer?
              Jawel, das een mooi nummer, want dat begint met 0

Maar tis niet het juiste, en tis al helemaal niet de juiste pook

Comment

Ja, als jij die voor mij kan vinden tegen een normale prijs direct (het mag zelfs wat duurder zijn dan)...
                Samengevat wil jij:

Een evo II met mooi nummer zonder tjoening met alle opties inclusief airco en cruise control?

Veel geluk mijn eisen waren veel lager en ik vond het al (te) lang duren.

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                Jawel, das een mooi nummer, want dat begint met 0

Maar tis niet het juiste, en tis al helemaal niet de juiste pook
                Hoe weet jij zeker dat het niet het juiste nr is? Pook ok.

Comment

Samengevat wil jij:

Een evo II met mooi nummer zonder tjoening met alle opties inclusief airco en cruise control?

Veel geluk mijn eisen waren veel lager en ik vond het al (te) lang duren.

Hoe weet jij zeker dat het niet het juiste nr is? Pook ok.
                  Dat zou ik het liefst hebben ja die EVO II.
                  Maar ik wil helemaal geen 16v meer eigenlijk.

En dat van die nummer: jouw motor heeft nummer 44 en jouw cabine heeft nr 50, dus ik veronderstel dat het een van beide is die juist is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten

En volgens hem zou een E39 M5 een automaat moeten hebben.
                    En volgens hem is een 2.3-16 rommel omdat er een 2.5-16 is, die overigens praktisch identiek hetzelfde rijdt.
                    Well duhhhhh.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                      Well duhhhhh.
                      Maaa niggah!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 190-EVO Bekijk Berichten
                        hihi geestig x2

zal iets voor de toekomst zijn hé
                        mss gewoon een 190 16v meet dan (ook in de toekomst)?
                        Die letzten Worte ...
                        ... eines Diesel-Fahrers:
                        "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                        ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                        W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                        W201 BENZIN

Comment

Hij had die al een tijdje was een persoonlijke auto van hem en heeft die vorig jaar ook eens te koop gezet maar dan besloten om hem toch te houden. Nu dan toch verkocht
                          Ik denk dat ik die enkele jaren geleden te koop zien staan heb op autoscout, want die was met meer pk's aangegeven (250 ofzo) en de eigenaar was daar vast van overtuigd (of toch getuned ? )

Heb je hem gekeurd gekocht en ga je hem direct inschrijven of nog effe wachten?
                          Die letzten Worte ...
                          ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                          W201 BENZIN

Comment

• Ik vind het wel zalig dat Jerred deze gekocht heeft: is er weer ééntje die uit de hel gered wordt!
                            Die letzten Worte ...
                            ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                            W201 BENZIN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
                              Ik vind het wel zalig dat Jerred deze gekocht heeft: is er weer ééntje die uit de hel gered wordt!
                              denk je?

Jerred pm'de me net al met de vraag of een SEC-motorkap zonder al te veel aanpassingen zou passen, en had deze week ook al iets laten vallen van als hij toch volledig moest herspoten worden hij ook zou overwegen een iets opvallender kleurtje te nemen.... eventueel parelmoer paarsrood

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                                denk je?

Jerred pm'de me net al met de vraag of een SEC-motorkap zonder al te veel aanpassingen zou passen, en had deze week ook al iets laten vallen van als hij toch volledig moest herspoten worden hij ook zou overwegen een iets opvallender kleurtje te nemen.... eventueel parelmoer paarsrood
                                Ja, spuiten in 2 kleuren : paars tot aan de gordellijn, en gewoon parelmoer daarboven!
                                Die letzten Worte ...
                                ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                                W201 BENZIN

Comment

Is het deze handleiding dat je hebt? Volgens dat boekje zou motor dus hetzelfde zijn met of zonder kat.

Als je eens tijd hebt mag je altijd eens een foto nemen van je uitlaatlijn. Dan kan ik zien tot waar de mijne origineel is...

Die heb ik ook ja , maar het zijn eigenlijk meer technische details over de motor en onderdelen ervan, ook de totale uitleg van de ophanging en alle carroserie onderdelen
                                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Dit is dan een handleiding over de ophanging

Zijn slechts enkele scans ze
                                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• De boekjes van uw scans heb ik. Maar staat eigenlijk niks in over de uitlaatlijn Heb wel een onderhoudshandleiding voor een 2.3 16v daar staat wel wat in over de uitlaatlijn maar bij een evo is dat niet hetzelfde dacht ik.

Comment

De boekjes van uw scans heb ik. Maar staat eigenlijk niks in over de uitlaatlijn Heb wel een onderhoudshandleiding voor een 2.3 16v daar staat wel wat in over de uitlaatlijn maar bij een evo is dat niet hetzelfde dacht ik.
                                        Wat moet je precies weten?

Ik heb exploded views van elk onderdeel normaalgezien

Comment

Wat moet je precies weten?

Ik heb exploded views van elk onderdeel normaalgezien
                                          Ik denk niet dat ze heel de uitlaatlijn aangepast hebben dus zou ik willen weten tot waar het nog origineel is.

Comment

Working...
                                          X