Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes 190: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
    Jongens, wat is eigenlijk de beste?

de 2.3-16 met 190pk of de 2.5-16 met 194?
    Verschillen niet zo veel 2.5 weegt iets meer. Veel verschil zit ook in de uitrusting: regelbare hoogte, ASD.

2.3-16 = 170pk (met kat) of 185pk meeste zijn zonder kat
    2.5-16 = 194pk (met kat) of 204pk meeste zijn met kat

2.5-16 zonder kat > 2.3-16 zonder kat > 2.5-16 met kat > 2.3-16 met kat

Comment

Wat verloren gegane boekjes terug gevonden in mijn kast

Comment

Comment

suksesvolle

ouwe spelling roeleert

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
            Jongens, wat is eigenlijk de beste?

de 2.3-16 met 190pk of de 2.5-16 met 194?
            'de beste'.... ik denk dat geen één van de twee met die titel wegloopt. Ze zijn beide goed, de verschillen zijn niet zo groot, ze hebben een lichtelijk ander karakter, maar 't is niet zo dat de 2.5 de 2.3 verpulvert....

Moest je écht een liefhebbersauto zoeken en er een aardige duit aan willen uitgeven neem je de 2.5 maar. Alhoewel er ook 2.3-16's in perfecte en originele staat met relatief weinig km's over de 10.000€ gaan.

Moest ik er nu eentje willen kopen, zowel als liefhebber als ook om er sportief mee te gaan rijden, zou het ook een 2.3 worden denk ik.

Enkel de EVOII-motor met kortere slag steekt er ruimschoots bovenuit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
              'de beste'.... ik denk dat geen één van de twee met die titel wegloopt. Ze zijn beide goed, de verschillen zijn niet zo groot, ze hebben een lichtelijk ander karakter, maar 't is niet zo dat de 2.5 de 2.3 verpulvert....

Moest je écht een liefhebbersauto zoeken en er een aardige duit aan willen uitgeven neem je de 2.5 maar. Alhoewel er ook 2.3-16's in perfecte en originele staat met relatief weinig km's over de 10.000€ gaan.

Moest ik er nu eentje willen kopen, zowel als liefhebber als ook om er sportief mee te gaan rijden, zou het ook een 2.3 worden denk ik.

Enkel de EVOII-motor met kortere slag steekt er ruimschoots bovenuit.
              Maar moest je ooit nog ergens een amg powerpack vinden beklaag je je natuurlijk wel dat je niet voor de 2.5 gegaan bent

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                is altijd al men favo auto geweest.
                de mama heeft er zo eentje superlang gehad, een donkerblauwe 190D , zo goed als niks aan kapot gegaan en is dan uiteindelijk na 12 jaar verkoch in brussel voor 2000euro, wat ik superspijtig vind want het had een droom geweest voor als eerste auto te hebben

Comment

Iemand al een oldtimer w201 te koop tegen gekomen?
                  2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk Berichten
                    Maar moest je ooit nog ergens een amg powerpack vinden beklaag je je natuurlijk wel dat je niet voor de 2.5 gegaan bent

Volgens mij kan je dat Powerpack ook op een 2.3 monteren.

of toch grotendeels.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                      Iemand al een oldtimer w201 te koop tegen gekomen?
                      die rijden veel te goed om af en toe maar eens een kort ritje mee te maken
                      ...en ze zijn ni duur in taxen

Comment

De mijne is volgend jaar oldie.

Comment

Echt fantastische bakken hè die 190's. 25 jaar jong en je ziet ze nog dagelijks rijden. Van degelijkheid gesproken... En de proporties van die car, perfect gewoon.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                            die rijden veel te goed om af en toe maar eens een kort ritje mee te maken
                            ...en ze zijn ni duur in taxen
                            Ja dat is de verschrikkelijke zonde als je zo'n wagens koopt natuurlijk.
                            Maar ik blijf toch op zoek...
                            2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

We hebben er hier 2 gehad. Een gewone 190d en een 190d 2.5 van 1992.

Zaalige bakken

Comment

rij 1 keer mee met een 190 en je sluit de wagen in je hart Zo is het bij mij toch gegaan
                                www.opelklassiek.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                                  rij 1 keer mee met een 190 en je sluit de wagen in je hart Zo is het bij mij toch gegaan

zo gaat het altijd

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                                    En je vergeet al z'n gebreken. De veel te kleine koffer, het gebrek aan ruimte op de achterbank, de loomheid van de diesels,...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan Bekijk Berichten
                                      En je vergeet al z'n gebreken. De veel te kleine koffer, het gebrek aan ruimte op de achterbank, de loomheid van de diesels,...

Ruimte op de achterbank is inderdaad niet van de grootste...

maar voor het formaat van auto vind ik die koffer toch wel héél deftig hoor. Wat ik daar al heb ingekregen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                        Volgens mij kan je dat Powerpack ook op een 2.3 monteren.

of toch grotendeels.
                                        Wat houdt dat pack net in?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                          maar voor het formaat van auto vind ik die koffer toch wel héél deftig hoor. Wat ik daar al heb ingekregen.
                                          ne jetta zijn laadbak bvb is 2 keer zo groot

Comment

Working...
                                          X