Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes 190: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
    Door wat info te zoeken over mijn pas gekochte (anderhalve maand) W201 toevallig dit forum/topic gevonden :p

Die speciale modellen zijn wel zeer intressant, enkel spijtig dat je er zo weinig over vindt.

En wat heb je gekocht?

foto's!

Comment

Door wat info te zoeken over mijn pas gekochte (anderhalve maand) W201 toevallig dit forum/topic gevonden :p

Die speciale modellen zijn wel zeer intressant, enkel spijtig dat je er zo weinig over vindt.
      Foto's en specs zijn zeer zwaar gevraagd!
      Die letzten Worte ...
      ... eines Diesel-Fahrers:
      "Lieber tot, als Schwung verlieren"
      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
      W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
      W201 BENZIN

Comment

• 190E 2.0 van 1993 (gebouwd in december 1992 en afgeleverd in januari 1993)

Leuke wagen en nadat ik het interieur zag en de km stand was hij snel verkocht + een aangename prijs.

Zwart leder interieurtje met houtinleg op't dash, C-klasse achtig stuurtje, etc... 89.400 km (ondertussen al 92.600)

Comment

• Vet!

uiterlijk zo houden! Alleen Gulli's, 8-loch's of Penta's, voor de rest niets aan veranderen hé

Comment

• netjes !

wat drinkt jouw 2-liter ?

Comment

• @ G55: de 8-loch zijn in bestelling, want deze aftermarkets trekken op niks.

@ bobo: gemiddeld zit ik rond de 9.3 liter.

Comment

• mag ik dan veronderstellen dat je de gti prestaties benut ?

Comment

• Niet overdreven veel maar ja, het gebeurd wel eens dat de rechter voet heel zwaar begint te worden

Alhoewel hij echt heel veel gaat drinken op topsnelheid, 180/190 en meer.

Comment

• ik wil een trekwedstrijd 320i/190e

Comment

• De BMW wint, ben ik vrij zeker van.

Ik heb een testje gedaan met een audi A4 avant van een generatie geleden met 136 PK en het ging compleet gelijk op, ik was ietsje sneller in't begin omdat ik langer in eerste kon blijven maar voor de rest was't gelijk.

Comment

• normaal niet, maar alles kan

Comment

• een 1.8 haalt het dan weer niet van een 318
                          zoals een 2.5d het net verliest van een 324d

Comment

• langs de andere kant : who cares

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                              ik wil een trekwedstrijd 320i/190e
                              wil ik ook!

ik stel me kandidaat, dan kan ik direct ook eens met deze w201 meerijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                langs de andere kant : who cares
                                'tisdat

anderzijds wil ik eens liever een wedstrijdje verbruikmeten doen. Benieuwd of BMW's zespitter zuiniger is dan onze stuttgarter.

Comment

• Echt een dikke 190!!!

Gelukkig zijn er al andere velgen op komst, deze vind ik echt lelijk.

8-loch is altijd een goede keuze. Ben ook wel benieuwd hoe zo'n 2.0 benzine rijdt!

Normaal halen die toch 190 echte speed? (de eerste 190e zelfs 195).

propere wagen, en dan die km's ... waar heb je die gevonden?
                                  Die letzten Worte ...
                                  ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                                  W201 BENZIN

Comment

• Toevallig gevonden via een vriend op't inet. Stond al een paar maand bij z'n garagist zo bleek en hij geraakte er nie vanaf omdat een benzine was

En zijn topsnelheid klopt niet echt, hij zou 'maar' 190 mogen kunnen in combinatie met de 5 bak en dat klopt op de teller, jammer genoeg loopt de teller achter in verkeerde zin, want als ik 190 had op de teller, kreeg ik 201 te zien op de GPS. En dit op een compleet plat stuk autostrade.

Tot 100 loopt hij exact correct, maar vanaf daar loopt hij achter. 115 op de teller is al 120 op de gps.

Comment

Toevallig gevonden via een vriend op't inet. Stond al een paar maand bij z'n garagist zo bleek en hij geraakte er nie vanaf omdat een benzine was

En zijn topsnelheid klopt niet echt, hij zou 'maar' 190 mogen kunnen in combinatie met de 5 bak en dat klopt op de teller, jammer genoeg loopt de teller achter in verkeerde zin, want als ik 190 had op de teller, kreeg ik 201 te zien op de GPS. En dit op een compleet plat stuk autostrade.

Tot 100 loopt hij exact correct, maar vanaf daar loopt hij achter. 115 op de teller is al 120 op de gps.
                                      Welke banden zitten er dan nu op? Als die maat fout is, kan dit een gevolg zijn.

Anders hebben ze er mss ooit een ander differentieel onder gestoken met een foute verhouding, da's iets minder gemakkelijk op te lossen dan de juiste banden steken.
                                      Die letzten Worte ...
                                      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                                      W201 BENZIN

Comment

• Eerlijk gezegd zou ik niet weten welke banden het zijn, 'k zal eens kijken straks.

Comment

• Knappe bak CX, maak maar een topic aan! Vanwaar ben je ergens?

Comment

Working...
                                          X