Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenDoor wat info te zoeken over mijn pas gekochte (anderhalve maand) W201 toevallig dit forum/topic gevonden :p
Die speciale modellen zijn wel zeer intressant, enkel spijtig dat je er zo weinig over vindt.
Comment
-
190E 2.0 van 1993 (gebouwd in december 1992 en afgeleverd in januari 1993)
Leuke wagen en nadat ik het interieur zag en de km stand was hij snel verkocht + een aangename prijs.
Zwart leder interieurtje met houtinleg op't dash, C-klasse achtig stuurtje, etc... 89.400 km (ondertussen al 92.600)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik wil een trekwedstrijd 320i/190e
ik stel me kandidaat, dan kan ik direct ook eens met deze w201 meerijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenlangs de andere kant : who cares
anderzijds wil ik eens liever een wedstrijdje verbruikmeten doen. Benieuwd of BMW's zespitter zuiniger is dan onze stuttgarter.
Comment
-
Echt een dikke 190!!!
Gelukkig zijn er al andere velgen op komst, deze vind ik echt lelijk.
8-loch is altijd een goede keuze. Ben ook wel benieuwd hoe zo'n 2.0 benzine rijdt!
Normaal halen die toch 190 echte speed? (de eerste 190e zelfs 195).
propere wagen, en dan die km's ... waar heb je die gevonden?
Comment
-
Toevallig gevonden via een vriend op't inet. Stond al een paar maand bij z'n garagist zo bleek en hij geraakte er nie vanaf omdat een benzine was
En zijn topsnelheid klopt niet echt, hij zou 'maar' 190 mogen kunnen in combinatie met de 5 bak en dat klopt op de teller, jammer genoeg loopt de teller achter in verkeerde zin, want als ik 190 had op de teller, kreeg ik 201 te zien op de GPS. En dit op een compleet plat stuk autostrade.
Tot 100 loopt hij exact correct, maar vanaf daar loopt hij achter. 115 op de teller is al 120 op de gps.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenToevallig gevonden via een vriend op't inet. Stond al een paar maand bij z'n garagist zo bleek en hij geraakte er nie vanaf omdat een benzine was
En zijn topsnelheid klopt niet echt, hij zou 'maar' 190 mogen kunnen in combinatie met de 5 bak en dat klopt op de teller, jammer genoeg loopt de teller achter in verkeerde zin, want als ik 190 had op de teller, kreeg ik 201 te zien op de GPS. En dit op een compleet plat stuk autostrade.
Tot 100 loopt hij exact correct, maar vanaf daar loopt hij achter. 115 op de teller is al 120 op de gps.
Anders hebben ze er mss ooit een ander differentieel onder gestoken met een foute verhouding, da's iets minder gemakkelijk op te lossen dan de juiste banden steken.
Comment
Comment