Oorspronkelijk geplaatst door Avantus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk Berichten
Ja hoi.
Kijk eens wat een knoert van een turbo. Dat ding rijdt voor geen meter.
Volgens mij is het zelfs 300pk ipv 280.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenjerred is de grootste faker van allemaal ja!
die koopt nu echt eens NIETS
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenjammer van die kleur en die uitlaat....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenJa hoi.
Kijk eens wat een knoert van een turbo. Dat ding rijdt voor geen meter.
Volgens mij is het zelfs 300pk ipv 280.
zalig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk BerichtenTja ik kom enkel maar jammer karren tegen...
we went to see something unique remember
accidentée my well trained ass
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtennee, tijd voor philip
So, tell me, Jerred, why don't you just buy a 2.x-16?
It can't possibly be true that you can't find one that suids your needs?
Or is it just that you want an A+++ mint condition car for the price of a wreck? Because if that's the problem, you will never ever own a 16v, my dear friend. And then again, you almost spend 11k buying 2 ur quattros which didn't even start, so what's the problem buying one 16v for like 8k that's in mind condition?
Now, if you're willing to cooperate, I can arrange the best help I can find for you. My team will support you and guide you to a mint 16v. My question is, WILL YOU COOPERATE?
*taalfouten zijn voorbehouden, ik ben te tam om echt moeite te doen *
Comment
-
Die 190 evo snobeck staat nog altijd te koop:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk BerichtenDie 190 evo snobeck staat nog altijd te koop:
http://www.leboncoin.fr/vi/14923550.htm?ca=19_s
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenjij moet zwijgen
we went to see something unique remember
accidentée my well trained ass
Geen batterij en geen naft my ass zorg dat het in orde is als je iets verkoopt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenweet je ook nog hoeveel die moest kosten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenwat een beest van een turbo
zalig
300pk/6000
380Nm/4500
5,5 naar 100, top rond 265.
Heeft naar't schijnt wel al beestig meer koppel op alle toerentallen dan de standaard motor. 30% meer op 2000 toeren. Maar dat wil nog steeds zeggen dat je om en bij 4000-4500 toeren een énorme stamp krijgt, en dus een groot turbogat hebt.
Compressieverhouding van 9,0:1.
En een volledig elektronisch geregelde inspuiting ontsteking, met variabele kenvelden en een individuele inspuitregeling per cilinder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk BerichtenSpijtig dat hij niet kon starten natuurlijk he.
Geen batterij en geen naft my ass zorg dat het in orde is als je iets verkoopt
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenEnlighten me?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk Berichten190 evo 1 getuned zoals ze vroeger in dtm meereden. Nooit mee op circuit geweest. Kerel heeft nog een 2.3 16v, een gewone evo 1 en een evo 2. Vraagprijs was rond de 28k.
Comment
Comment