Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Kerel die kar is nieuw, perfect onderhouden geweest, van eerste eigenaar die een liefhebber is van zulke wagen. Een "normale" evo 2 die in veel mindere staat is met veel meer km kost meer.
voor die prijs mocht die kerel zelfs de moeite laten om die lamp te zoeken en ondertussen ergens een koffie'tje gaan drinken
Ik begrijp jullie beiden.
Eenderzijds:
2 voor de prijs van 1, één was zeker geen slechte basis en sowieso was de prijs niet slecht, in het slechtste geval was de prijs 'volkomen normaal' en in het beste geval was het een superkoopje
Anderzijds:
-startte niet, dus volkomen geen zekerheid ivm de motor/aandrijflijn. Kon even goed een cilinderkop hebben die klaar was voor de revisie, een kapotte turbo en een kapotte injectie. Of een ander probleem. Zelfs met dat prehistorisch V8-ding dat we hier voor de deur hebben staan hebben we problemen die we niet meteen opgelost krijgen
-lak was niet 100% mooi, tot daar. Maar de manier waarop de roest er her en der van onderen kwam piepen stelde me ook niet echt gerust. Op sommige plaatsen leek de lak 'afgebroken', en daar zat vrij ruwe en ver gevorderde roest onder, geen oppervlakteroest. Onder de deur, in de sleuven waarin de motorkap rust, bovenaan de aanslag van de deur etc. Ik vermoed: slecht ontdaan van roest bij het herspuiten. Wie weet wat je dan nog tegenkomt als je hem eens in het licht zet en goed kuist?
-Accidenté of niet, daar ga ik me niet over uitspreken. Echt recht was 'm iig niet, of ligt dat aan de verarbeitung van Audi in de jaren '80?
Ik begrijp best dat iemand gelijk Jerred, die noch de ervaring noch de tijd heeft om er veel aan te prutsen, beter een auto koopt die in goede en rijdende staat is. Eentje met facturen, carpass, keuring voor verkoop, uitgebreid onderhoudsboekje.... instappen en rondrijden zonder veel kopzorgen.
ja, en dus vervang je eerst al het bovengenoemde, laat je de turbo eerst terug bleeden met olie met afgekoppelde ontsteking, enz...
het zal heus niet direct kapot gaan hoor als je dat niet doet, maar met een zeldzaam ding zoals een ur-q doe je dat best
Maar als hij het ding niet wil laten starten weet je niet wat er allemaal aan scheelt en of hij nog start. De stukken van die zelfzame dingen kosten wss wel wat dus als je wat pech hebt steek je er nog een de helft van de aankoopprijs in.
Jullie laten zelfs een bijna gratis audi staan die draait en goed bolt en enkel wat lekt...
bodykit van evo I vindt ik zeker zo mooi als de evo II mss zelfs mooier en je hebt echt iets heel speciaal dat een evo II in de vernieling rijdt.
enkel hoe betrouwbaar is zo'n race versie??
btw in italie een evo II op een bergpas gezien.
Zwitserland m'n beste, zwitserland.
en ja.... zowel de EVOI als de EVOII zijn juweeltjes. Maar NU, in dit tijdperk, verwacht je van zo'n gespoilerd ding gelijk een EVOII waarschijnlijk betere prestaties. Of toch de niet-kenner. 't is ook bagger dat het eerste het beste golfje GTI je er aan de lichten bijna uittrekt. Die EVOI hier aangeboden heeft ook die betere prestaties. En vooral een motor die respect afdwingt....
Comment