Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes 190: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Wat een namen toch in dat 190 tuning milieu.


    Mosselman, Snobeck


    Net een verse visschotel ofzo.

    Comment


    • nee, die man weet wat hij verkoopt, en heeft duidelijk geld genoeg waardoor hij er niet vanaf MOET.

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
        Wat een namen toch in dat 190 tuning milieu.


        Mosselman, Snobeck


        Net een verse visschotel ofzo.


        What a lovely dish indeed.

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
          voor die prijs mocht die kerel zelfs de moeite laten om die lamp te zoeken en ondertussen ergens een koffie'tje gaan drinken

          Is toch maar een kleintje om er naft in te kappen he kom zeg. Wie weet wat was er allemaal aan kapot. Kerel liet hem mss heel bewust niet starten.

          En ik kan er zelf ook niks aan doen dus alles door iemand laten doen...

          Comment


          • de mossels zijn dit jaar wat kleiner dan anders.

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk Berichten
              Is toch maar een kleintje om er naft in te kappen he kom zeg. Wie weet wat was er allemaal aan kapot. Kerel liet hem mss heel bewust niet starten.

              En ik kan er zelf ook niks aan doen dus alles door iemand laten doen...

              zag je toch al direct aan hoe die kerel was
              het kon em eigelijk geen zak boeien, typisch french

              ohja en dat laatste, hoi!

              Comment


              • het ding daar ter plekke zomaar terug starten zou slecht geweest zijn, alvorens alle olie bougies filters riemen enz vervangen te hebben.

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                  28k .

                  Volgens mij leeft die jongen in een droomwereld.

                  Kerel die kar is nieuw, perfect onderhouden geweest, van eerste eigenaar die een liefhebber is van zulke wagen. Een "normale" evo 2 die in veel mindere staat is met veel meer km kost meer.

                  Comment


                  • dat of een EVO II?

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                      het ding daar ter plekke zomaar terug starten zou slecht geweest zijn, alvorens alle olie bougies filters riemen enz vervangen te hebben.

                      Waarom 2 jaar geleden reed hij nog rond....

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk Berichten
                        Waarom 2 jaar geleden reed hij nog rond....
                        ja, en dus vervang je eerst al het bovengenoemde, laat je de turbo eerst terug bleeden met olie met afgekoppelde ontsteking, enz...


                        het zal heus niet direct kapot gaan hoor als je dat niet doet, maar met een zeldzaam ding zoals een ur-q doe je dat best

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                          dat of een EVO II?

                          DAT!!!

                          bodykit van evo I vindt ik zeker zo mooi als de evo II mss zelfs mooier en je hebt echt iets heel speciaal dat een evo II in de vernieling rijdt.

                          enkel hoe betrouwbaar is zo'n race versie??


                          btw in italie een evo II op een bergpas gezien.

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                            ja, en dus vervang je eerst al het bovengenoemde, laat je de turbo eerst terug bleeden met olie met afgekoppelde ontsteking, enz...


                            pffff een benz laat je 10 jaar staan je zet er een nieuwe batterij in je start en je bent weg

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk Berichten
                              pffff een benz laat je 10 jaar staan je zet er een nieuwe batterij in je start en je bent weg
                              zo is dat, benz is dan ook tientallen keren beter.

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                voor die prijs mocht die kerel zelfs de moeite laten om die lamp te zoeken en ondertussen ergens een koffie'tje gaan drinken
                                Ik begrijp jullie beiden.

                                Eenderzijds:
                                2 voor de prijs van 1, één was zeker geen slechte basis en sowieso was de prijs niet slecht, in het slechtste geval was de prijs 'volkomen normaal' en in het beste geval was het een superkoopje

                                Anderzijds:
                                -startte niet, dus volkomen geen zekerheid ivm de motor/aandrijflijn. Kon even goed een cilinderkop hebben die klaar was voor de revisie, een kapotte turbo en een kapotte injectie. Of een ander probleem. Zelfs met dat prehistorisch V8-ding dat we hier voor de deur hebben staan hebben we problemen die we niet meteen opgelost krijgen

                                -lak was niet 100% mooi, tot daar. Maar de manier waarop de roest er her en der van onderen kwam piepen stelde me ook niet echt gerust. Op sommige plaatsen leek de lak 'afgebroken', en daar zat vrij ruwe en ver gevorderde roest onder, geen oppervlakteroest. Onder de deur, in de sleuven waarin de motorkap rust, bovenaan de aanslag van de deur etc. Ik vermoed: slecht ontdaan van roest bij het herspuiten. Wie weet wat je dan nog tegenkomt als je hem eens in het licht zet en goed kuist?

                                -Accidenté of niet, daar ga ik me niet over uitspreken. Echt recht was 'm iig niet, of ligt dat aan de verarbeitung van Audi in de jaren '80?



                                Ik begrijp best dat iemand gelijk Jerred, die noch de ervaring noch de tijd heeft om er veel aan te prutsen, beter een auto koopt die in goede en rijdende staat is. Eentje met facturen, carpass, keuring voor verkoop, uitgebreid onderhoudsboekje.... instappen en rondrijden zonder veel kopzorgen.

                                Maar een slechte koop was het niet...

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                  ja, en dus vervang je eerst al het bovengenoemde, laat je de turbo eerst terug bleeden met olie met afgekoppelde ontsteking, enz...


                                  het zal heus niet direct kapot gaan hoor als je dat niet doet, maar met een zeldzaam ding zoals een ur-q doe je dat best

                                  Maar als hij het ding niet wil laten starten weet je niet wat er allemaal aan scheelt en of hij nog start. De stukken van die zelfzame dingen kosten wss wel wat dus als je wat pech hebt steek je er nog een de helft van de aankoopprijs in.

                                  Jullie laten zelfs een bijna gratis audi staan die draait en goed bolt en enkel wat lekt...

                                  Comment


                                  • Gedane zaken nemen geen keer: ander en beter

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk Berichten
                                      DAT!!!

                                      bodykit van evo I vindt ik zeker zo mooi als de evo II mss zelfs mooier en je hebt echt iets heel speciaal dat een evo II in de vernieling rijdt.

                                      enkel hoe betrouwbaar is zo'n race versie??


                                      btw in italie een evo II op een bergpas gezien.
                                      Zwitserland m'n beste, zwitserland.


                                      en ja.... zowel de EVOI als de EVOII zijn juweeltjes. Maar NU, in dit tijdperk, verwacht je van zo'n gespoilerd ding gelijk een EVOII waarschijnlijk betere prestaties. Of toch de niet-kenner. 't is ook bagger dat het eerste het beste golfje GTI je er aan de lichten bijna uittrekt. Die EVOI hier aangeboden heeft ook die betere prestaties. En vooral een motor die respect afdwingt....

                                      Comment







                                      • Comment

                                        Working...
                                        X